• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • PetraD
    Hestia skrev 2009-03-13 22:34:17 följande:
    Smart!! På tv3 kan man se alla program i efterhand, det lär ju finnas flera säsonger av Du är vad du äter att kolla igenom!
    kollade efter det häromdagen, men finns bara något program med "vad hände sen"
  • PetraD
    Amber1975 skrev 2009-03-13 20:18:35 följande:
    Jag brukar kolla på viktprogram på tv. Biggest loser är favoriten, de är ju så otroligt duktiga. Blir supermotiverad av sånt.
    ja, sånt hjälper ju till
    du har inga svenska kanaler så du vet om det kommer sändas här snart?
  • Hestia
    PetraDeliu skrev 2009-03-13 22:39:18 följande:
    kollade efter det häromdagen, men finns bara något program med "vad hände sen"
    Nej, vad tråkigt!! Alla Design: Simon & Thomas finns, alla säsonger. :/
  • MyLoveLiam

SISTA DAGEN MED REN KUR IMORGON!!!!!
    Då är jag klar med mina 4 veckors ren kur

Nu dom här sista dagarna har varit jobbigast av alla, när jag vetat att maten är så "inom räckhåll".

På söndag ska jag äta VAD jag vill. Sedan ska jag köra 2 pulvermål och 1 GI mål per dag i 6 dagar per vecka, den 7:e kan jag äta lite kolhydrater etc.

Vad tror ni tjejer, kan jag fortsätta gå ner om jag kör så?

Sedan så känns det denna 4:e veckan som om jag står still i vikt, kan det bli "platåer" även när man kör ren kur?

Ja, ja...söndag morgon är det vägning och sedan en gemensam frukost med familjen - den första på 4 veckor!

Trevlig helg alla tjejer!

• AnnelieTyresö

Jag tro du ska ta 3 pulver, så du verkligen får i dej allt i början :)

• AnnelieTyresö

Jag tycker du har vart helt sjukt duktig på din rena kur, inget knat el tjat, du har bara druckit å vad jag vet inte fuksat nåt alls, jag är vaninnigt stolt över dej!

• PetraD
    Hestia skrev 2009-03-13 22:56:44 följande:
    Nej, vad tråkigt!! Alla Design: Simon & Thomas finns, alla säsonger. :/
    ja verkligen
    det är ju massa andra program som finns alla säsonger
    men kanske kommer in....
  • PetraD
    AnnelieTyresö skrev 2009-03-13 23:14:11 följande:
    Jag tro du ska ta 3 pulver, så du verkligen får i dej allt i början :)
    menar du mig?
  • AnnelieTyresö

Nä Mylove Liam, på sin upptrappning!

• Hestia
    MyLoveLiam skrev 2009-03-13 22:57:37 följande:
    SISTA DAGEN MED REN KUR IMORGON!!!!!Då är jag klar med mina 4 veckors ren kur
    JÄKLAR vilken bedrift att bara äta pulver i fyra veckor!! Hoppas det har gått riktigt bra för dig!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt