• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord
    Ulle75 skrev 2009-03-24 09:31:19 följande:
    maskrosfjärilm och Moder Jord: Va duktiga ni är!! Funderar oxå på en steg räknare har ni tipps på något märke som är bra. Vill ha en som reggar först när man gått 5 steg.
    Min är av märket Silva och den har tydligen fått bra betyg i tester. Jobbet kommer at vara med på Korpens stegtävling och då får vi alla en av det märket. Så då ha jag två!
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Ulle75
    Cedergren skrev 2009-03-24 11:15:28 följande:
    än så länge så funkar det bra ja tredje dagen brukar vara värst . jag körde allevo innan jag blev gravid o då gick jag ner 15 kg på 8a veckor o då körde jag två veckor ren kur sen gi mat . då vägde jag inte lika mycket som jag gör nu så jag är positiv o hoppas på fina resulatat. äter du Gi nu eller vad kör du med för kost?
    Vilken bra viktminskning!! Du skall se att du fixar det nu oxå.
    Jag äter xenical så det blir fettsnål mat, 1/2 talriken grönt, 1/2 lika del protein och kolhydrater. Väljer mat med lågt GI om man väljer inom samma produktgrupp så att säga.
  • Vilkan

Hej alla duktiga!

Jag har ett litet problem som jag skulle behöva få hjälp med...
    Jag äter ju sedan en vecka tillbaks pulver-dieten God Balans (som ju är samma sak som Camebridgekuren), det har hittills fungerat bra men har sedan ett par dagar haft magsjuka (diarre och feber) och känner mig väldigt yr och dålig! Börjar bli lite bättre i magen nu och  nu undrar om jag kan fortsätta att äta mitt pulver eller om jag får för lite näring för att återhämta mig bra...
    Det är väl typiskt att åka på nåt sånt här just som man har kommit igång så bra med kuren...

Tilda -06, Alice & Ellie -08
  • minasöner
    Vilkan skrev 2009-03-24 16:14:05 följande:
    Hej alla duktiga!Jag har ett litet problem som jag skulle behöva få hjälp med...Jag äter ju sedan en vecka tillbaks pulver-dieten God Balans (som ju är samma sak som Camebridgekuren), det har hittills fungerat bra men har sedan ett par dagar haft magsjuka (diarre och feber) och känner mig väldigt yr och dålig! Börjar bli lite bättre i magen nu och  nu undrar om jag kan fortsätta att äta mitt pulver eller om jag får för lite näring för att återhämta mig bra... Det är väl typiskt att åka på nåt sånt här just som man har kommit igång så bra med kuren...
    om det innehåller samma som cambridge, så kan du vara garanterad på att du får i dig exakt den näring kroppen behöver.
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Amber1975

Orkar ni väldigt olika från dag till dag när ni tränar? Ibland kör jag en timme hur lätt som helst och ibland blir jag trött efter några minuter. Undrar vad det beror på?

• maskrosfjäril
    Ulle75 skrev 2009-03-24 09:31:19 följande:
    maskrosfjärilm och Moder Jord: Va duktiga ni är!! Funderar oxå på en steg räknare har ni tipps på något märke som är bra. Vill ha en som reggar först när man gått 5 steg.
    Jag köpte min på tappa.se och den verkar fungera bra, Jag tog multifunktionsräknaren. Har inte hunnit testa så länge än, men den är smidig tycker jag. Lite knölig att öppna dock.
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt