• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

Hej alla

Har inte varit här inne på en dryg vecka nu, så jag har en del att läsa ikapp.
    Efter mina 4 veckor på ren kur så började jag på kombinerad kur i måndags. Frukost och lunch kör jag pulver och middag blir det ett GI mål.
    Det har gått jättebra under veckan. Men när jag vägde mej imorse hade jag gått uoo 1,2 kg. Försöker intala mig att det beror på átt det finns mat i kroppens omlopp nu....kan det vara så?
    Jag har inte fuskat en enda gång under veckan och jag har rört på mej....ja, lite trist kändes det iallafall.

Grattis till alla er som har ett minus denna veckan och en STOR kämpa på kram till er som det går trögre för!

Vi ska INTE ge upp utan kämpa på, eller hur!!!!

Kram

• Evve81

Ja precis min mamma säger ju allt i "välmening" och det gör hon säkert. Jag kan nästan känna att det inte är klokt att hon försöker gå ner i vikt när hon väger mindre än 6o kilo......

SJÄLVKLART  blir det mycket minus nästa vecka. Jag väger mig ju imorrn bitti!

• minasöner

happ,då var svärmor hit, så nu tappade jag nog 5kg i ren frustration och ilska {#lang_emotions_demon}

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Evve81
    minasöner skrev 2009-03-21 18:16:40 följande:
    happ,då var svärmor hit, så nu tappade jag nog 5kg i ren frustration och ilska
    Grattis till vikminskning (då menar jag inte av ilskan) Trist att du ska behöva bli arg på henne...
  • minasöner
    Evve81 skrev 2009-03-21 18:24:14 följande:
    Grattis till vikminskning (då menar jag inte av ilskan) Trist att du ska behöva bli arg på henne...
    hon är så j-la snabb att alltid påpeka att det inte syns att jag gått ner i vikt.. tycker hon borde knipa käft istället *suuuck*
  • Maddisen80

MyLoveLiam
    Hej välkommen tillbaka, hur är läget med dig . Du gå ner de där kilorna du ha gått upp,du kanske börja få menstration eller så har du gått ner i midjan?

• minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-03-21 17:52:06 följande:
    Hej allaHar inte varit här inne på en dryg vecka nu, så jag har en del att läsa ikapp.Efter mina 4 veckor på ren kur så började jag på kombinerad kur i måndags. Frukost och lunch kör jag pulver och middag blir det ett GI mål.Det har gått jättebra under veckan. Men när jag vägde mej imorse hade jag gått uoo 1,2 kg. Försöker intala mig att det beror på átt det finns mat i kroppens omlopp nu....kan det vara så?Jag har inte fuskat en enda gång under veckan och jag har rört på mej....ja, lite trist kändes det iallafall.Grattis till alla er som har ett minus denna veckan och en STOR kämpa på kram till er som det går trögre för!Vi ska INTE ge upp utan kämpa på, eller hur!!!!Kram
    det är normalt att gå upp 2 kg när du går från ren kur. Kroppen samlar vätska när du äter, plus som du sägeratt kroppen är fylld med mat.
  • minasöner
    Evve81 skrev 2009-03-21 18:55:11 följande:
    Tesswan: Men VILKEN oförskämd svärmor! Jag skulle bli vansinnig1
    ja jag är minst sagt vansinnig, men man vill ju inte tjafsa heller inför barnen, så jag försöker väl bara bita ihop. Sambon har sagt åt henne flera ggr,och även att hon inteska komma hit pga olika orsaker. Ändå kommer hon instormande och dräper den ena elaka kommentarer efter den andra
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt