• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • kiiza

Har inte skrivit så mycket...har inte tränat eller promenerat så mycket,inte mått riktigt 100,men hoppas det blir bättre...hoppas det går bra för er andra,har ej hunnit läsa allt som skrivits

• Evve81
    Amber1975 skrev 2009-03-25 20:29:00 följande:
    Orkar ni väldigt olika från dag till dag när ni tränar? Ibland kör jag en timme hur lätt som helst och ibland blir jag trött efter några minuter. Undrar vad det beror på?
    JKag tror det beror på dags formen Här händer det inte så mycket jag jobbar och tränar och grejar.
  • Maddisen80

KittyÄngel jag kan känna så ibland när jag väl tränade att jag blir helt slut efter några minuter sen ibland kan de dröja 1 timma.

• FilleCilla

Kitty: visst är det så att man orkar olika mycket olika dagar. Jag har ju kört på min crosstrainer i snart 2 veckor och vissa dagar är man helt slut inom 2-3 min redan.

• Amber1975

Tack för era svar. Skönt att man inte är ensam hihi.

Jag har gått ner 3,5 kilo den här veckan. Aldrig gått ner så mycket nångång tidigare och jag är överlycklig.

• FilleCilla
    Amber1975 skrev 2009-03-26 18:02:05 följande:
    Tack för era svar. Skönt att man inte är ensam hihi.Jag har gått ner 3,5 kilo den här veckan. Aldrig gått ner så mycket nångång tidigare och jag är överlycklig.
    Åh jösses!!!!  Grattis Vad härligt!! Vad är hemligheten
  • maskrosfjäril
    Tack för era svar. Skönt att man inte är ensam hihi. Jag har gått ner 3,5 kilo den här veckan. Aldrig gått ner så mycket nångång tidigare och jag är överlycklig.
    Åååh grattis!
  • MyLoveLiam
    Tack för era svar. Skönt att man inte är ensam hihi.Jag har gått ner 3,5 kilo den här veckan. Aldrig gått ner så mycket nångång tidigare och jag är överlycklig.
    WOW!!! Grattis tjejen - underbart!!!
  • Amber1975

Tack så mycket Om jag hade vetat hemligheten hade jag gjort det varje vecka

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt