• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • junibarn76

KittyAngel - Superbra! Det är så otroligt skönt när man kan se på vågen att man gör något

Jag var och vägde mig i förrgår och då visade vågen på exakt -10 kilo sedan starten i mitten av februari! Jag är så otroligt nöjd med resultatat jag uppnått så här långt

Nu jävlar ska jag köra på likadant tills jag gått ner ytterligare 10 kilo för då har jag en stabil normalvikt!

• Amber1975
    junibarn76 skrev 2009-03-27 08:53:53 följande:
    KittyAngel - Superbra! Det är så otroligt skönt när man kan se på vågen att man gör något Jag var och vägde mig i förrgår och då visade vågen på exakt -10 kilo sedan starten i mitten av februari! Jag är så otroligt nöjd med resultatat jag uppnått så här långt Nu jävlar ska jag köra på likadant tills jag gått ner ytterligare 10 kilo för då har jag en stabil normalvikt!
    Bra jobbat. Grattis! Du kommer snart att ha tagit 10 kilo till.
  • FilleCilla

Äntligen neråt igen! -1,2 denna vecka!!{#lang_emotions_laughing} Det får man ju var nöjd med, har ju röda veckan sen igår också så...

• Moder Jord

Oj, vad ni är duktiga!{#lang_emotions_kiss} Grattis till alla fina resultat!{#lang_emotions_cheers}

Själv är jag nervös inför morgondagens vägning. På grund av mitt jobb, makens jobb och barnens fritidssysselsättningar har jag inte hunnit träna så mycket som jag behöver...Både tisdag och onsdag kom jag bara upp i ca 7000 steg, i går blev det i alla fall 12087 steg och i dag, än så länge har jag gått 12 330 steg...och på grund av jobbet, så skötte jag väl inte kosten helt perfekt tisdag och onsdag...Ja ja..får se i morgon.

>{#lang_emotions_kiss}<

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Amber1975

FilleCilla, åh va bra. Grattis!

Moder Jord, jag tror inte du behöver oroa dig. Du har ju faktiskt fått en hel det motion ändå som det verkar. Lycka till. Ska hålla tummarna.

• Moder Jord
    Amber1975 skrev 2009-03-27 18:49:57 följande:
    FilleCilla, åh va bra. Grattis! Moder Jord, jag tror inte du behöver oroa dig. Du har ju faktiskt fått en hel det motion ändå som det verkar. Lycka till. Ska hålla tummarna.
    Tack! Det behövs nog! {#lang_emotions_smile}
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Smulanpus

HAr fått reductil utskrivet och börjat äta det, någon annan som provat? hur tycker ni det funkar? har säkert disskuterats innan men har nog missat det...

Längtar.......
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt