• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam
    maskrosfjäril skrev 2009-04-01 12:21:49 följande:
    MyLoveLiam: Det kommer säkert att gå bra. Önskar dig lycka till. Grattis med viktminskningen.Själv har jag kollat ungefär hur mycket jag går varje dag och jag snittar ungefär7000 steg per dag. Ska bli skönt när all is och snö tinar bort från vägarna så man kanvara ute och gå utan att bli våt till knäna.I morgon är farmors begravning. Ha en bra vecka allihop.
    Beklagar din farmors bortgång, ska tänka på dej imorgon. Styrkekram från mej!
  • MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-04-01 15:11:35 följande:
    91,5 kg stannade vågen på imorse, har haft en svacka men nu är jag tillbaks och under vikten jag hade innan svackan!!! -33,5kg nu .. snart börjar vikten på en 8!!!
    WOW - STORT grattis - vilken viktnedgång!!!
  • lisenlil

Det är verkligen inspirerande att läsa om allas framgångar. 33.5 kg är verkligen superbra!

• minasöner
    lisenlil skrev 2009-04-01 15:32:55 följande:
    Det är verkligen inspirerande att läsa om allas framgångar. 33.5 kg är verkligen superbra!
    ja, fast jag har ca20 kg kvar.. och det känns drygt
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Maddisen80

lisenlil
    Hejsan välkommen hit,hoppas att du kommer trivas här ,lycka till med viktminskningen. jag har med en miljon besvär känns det som .

• Maddisen80

MyLoveLiam Hej grattis till din viktminskning,det är ju jättebra jobbat .Jag skulle börja på överviktsenheten idag i lund ,men nu fick jag inte pga mina buksmärtor kan bli värre,kanske få komma tillbaka i hösten

• minasöner
    Maddisen80 skrev 2009-04-01 16:15:38 följande:
    Tessan1983 Vad bra att du stå still i vikt än att gå upp
    nej, tyvärr så gick jag upp under min svacka, men är tillbaks under vikten nu efter 3 dagars rent
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Moder Jord

Hej!

Vet ni vad jag kommit på!? Jo, när jag är trött så vill jag äta. I natt sov jag urdåligt...somnade först vid 12, dottern vaknade vid 4 av en mardröm och sedan kunde inte jag somna om...Nu när jag börjat laga kvällsmaten, aå kunde jag inte låta bli att ta  två hård mackor med smör på. Så himla dumt!{#lang_emotions_demon}Maten är ju snart klar!{#lang_emotions_demon}

Det är tur att jag ska på Agility med hunden i kväll för då finns det inget jag kan stoppa i munnen!

Det finns en guldkant runt varje moln!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt