• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord
    Evve81 skrev 2009-04-20 19:19:48 följande:
    Lite OT men var har du köpt en pallkrage????? Nu ska jag ut och gå så återkommer jag med stegmängden sedan
    Den köpta jag på Granngården.
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Evve81
    Moder Jord skrev 2009-04-20 19:48:36 följande:
    Den köpta jag på Granngården.
    Hur mycket kostade den???
    MrsK skrev 2009-04-20 20:06:12 följande:
    Någon här som har lite bra tips på mat till buffé?
    När vi gifte oss hade vi rökt fläskfilé, grillad kyckling, bakvändtjälknöl potatis sallad. Har varit på italiensk med med olika skinkor mm.

Nu har jag promenerat och dagens resultat blev 12200 steg . *nöjd*
  • PetraD
    Tidvis skrev 2009-04-20 08:32:35 följande:
    Jag väger mig bara på måndagar, och nu hade jag gått ner 1.5 kilo Så glad att det går på rätt håll!!Skickar lite pepp till dom som behöver
    grattis till bra viktnedgång
  • PetraD
    Maddisen80 skrev 2009-04-20 14:30:33 följande:
    grattis till er som har gått ner i vikt ,det är jättebra jobbat. Min söndag har inte varit bra ,jag har varit på jouurcentralen helt röd i halsen ,men ingen streptokopter ,men de tror att jag kan ha körtelfeber så ska ta prov den 27 när de har gått 10 dgr
    hoppas du blir bra snart
  • minasöner

- 0,7 kg blev det idag iaf, alltid nåt Nu ska jag börja slå ihop alla resultat varje vecka för att se veckominskningen istället för dag för dag bara. Som nuläget är har jag ingen koll på hur mkt jag gått ner varje vecka.

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Evve81
    minasöner skrev 2009-04-21 06:28:00 följande:
    - 0,7 kg blev det idag iaf, alltid nåt Nu ska jag börja slå ihop alla resultat varje vecka för att se veckominskningen istället för dag för dag bara. Som nuläget är har jag ingen koll på hur mkt jag gått ner varje vecka.
    Bra jobbat!

Jag väger mig varje dag men varje söndag skriver jag upp i ettexcel dokument!
  • FilleCilla

Hej hej alla kämpar

Hoppas allt är bra med er. Själv har jag haft lite depp efter en del viktuppgång ¨på fredagens vägning suck. Men men biter ihop och trampar på...

• Majspuree

Vet ni vad jag gjorde igår?! Igår var jag och köpte mig en jeanskjol UTAN stretch i stl 42!!!!! Fy fan vad glad jag blev. Har tidigare haft stl 48 ju! My Good

• Amber1975

FilleCilla, va tråkigt att du är deppig. Vet precis hur det känns och det är inte roligt. Härligt att du kämpar på. Det är ju det som gör att du kommer gå ner. Heja heja!!

Majspuree, åh va härligt. Underbar känsla! Stort grattis!

Själv är jag jätteglad idag. Bestämde mig för att prova en kjol som satt supertajt även när jag var som smalast. Nu kunde jag dra på den utan att ens dra upp dragkedjan och den satt löst i midjan. Jag blev helt chockad och superlycklig. Tjohoo!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt