• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord

- 0,8 blev det i dag! Äntligen är jag på väg neråt igen! {#lang_emotions_laughing} Nu har jag gått ner 12.5 kg på nästan precis 5 månader. Hoppas bara  att det fortsätter neråt nu ett tag.

I dag ska vi cykla ner till stán Förr tog vi alltid bilen, men nu är det slut på det. Sonen tycker inte om att cykla så han följer inte med. Han får köpa sitt lördagsgodis i den dyrare närbutiken. Barnen har nämligen fått förhöjd månadspeng, som innebär att de ska köpa sitt lördagsgodis själva, så att jag slipper.{#lang_emotions_smile}

Kram på er!{#lang_emotions_cool}

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Evve81
    Moder Jord skrev 2009-04-25 08:08:43 följande:
    - 0,8 blev det i dag! Äntligen är jag på väg neråt igen! Nu har jag gått ner 12.5 kg på nästan precis 5 månader. Hoppas bara  att det fortsätter neråt nu ett tag.I dag ska vi cykla ner till stán Förr tog vi alltid bilen, men nu är det slut på det. Sonen tycker inte om att cykla så han följer inte med. Han får köpa sitt lördagsgodis i den dyrare närbutiken. Barnen har nämligen fått förhöjd månadspeng, som innebär att de ska köpa sitt lördagsgodis själva, så att jag slipper.Kram på er!
    BRA GJORT!!!!!!
  • FilleCilla

Grattis Moder Jord!!

Jag hade vägdag i går, veckans resultat blir -1,5 kg så nu har jag droppat exak 10 kg

Sitter och funderar på om jag ska strosa runt på skansen med barnen i det fina vädret.

• Moder Jord
    FilleCilla skrev 2009-04-25 08:54:19 följande:
    Grattis Moder Jord!! Jag hade vägdag i går, veckans resultat blir -1,5 kg så nu har jag droppat exak 10 kg Sitter och funderar på om jag ska strosa runt på skansen med barnen i det fina vädret.
    Tack...och grattis till dig också!
    Evve81 skrev 2009-04-25 08:26:32 följande:
    BRA GJORT!!!!!!
    Tack!

Vill bara meddela att i dag har jag tagit 18 819 steg än så länge. Det är rekord! {#lang_emotions_smile}  Jag har även cyklat en halvtimme.

Ha en trevlig kväll!{#lang_emotions_cool}
  • Maddisen80

hejsan alla , jag har inge ork att sitta här på familjeliv, jag äter smärtstillande och sover jättemycket mår skit alltså ,sover 13-17 timmar per dag , ska söka akut på måndag igen för har börja kommit urin i trosskydden fast jag kissa i toaletten men jag har ju förstorad urinblåsa, sen har jag feber ,illamående,trötthet,yrsel,buksmärtor

• Evve81
    FilleCilla skrev 2009-04-25 08:54:19 följande:
    Grattis Moder Jord!!Jag hade vägdag i går, veckans resultat blir -1,5 kg så nu har jag droppat exak 10 kg Sitter och funderar på om jag ska strosa runt på skansen med barnen i det fina vädret.
    BRA GJORT!
    Moder Jord skrev 2009-04-25 18:53:12 följande:
    Tack...och grattis till dig också! Tack!Vill bara meddela att i dag har jag tagit 18 819 steg än så länge. Det är rekord!   Jag har även cyklat en halvtimme. Ha en trevlig kväll!
    Härligt med s¨å många steg! Jag glömde min idag har gått MASSOR!

Maddisen: KRYA PÅ DIG! KRAM!!!!
  • Mum of love
    Maddisen80 skrev 2009-04-25 21:00:07 följande:
    hejsan alla , jag har inge ork att sitta här på familjeliv, jag äter smärtstillande och sover jättemycket mår skit alltså ,sover 13-17 timmar per dag , ska söka akut på måndag igen för har börja kommit urin i trosskydden fast jag kissa i toaletten men jag har ju förstorad urinblåsa, sen har jag feber ,illamående,trötthet,yrsel,buksmärtor
    Fy stackars dig, hoppas du frisknar till snart.. Hoppas dom kan göra nått för dig på måndag.. Hoppas du får en fortsat bra helg trotts att du mår som du gör..
    Kram anna
    Lyckligast i världen!!!
  • Moder Jord
    Maddisen80 skrev 2009-04-25 21:00:07 följande:
    Stackars dig! Kan du inte söka vård redan i dag?
  • Tidvis

Imorgon är det dags för vågen, men jag tror inte det är positivt. Har inte varit någon bra vecka tyvärr.
    Jag hoppas iaf på att det har stått still hellre än plus..
    Ja, vi får se imorgon.
    Hoppas ni har varit duktigare än mig denna veckan!!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt