• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Ulle75

Skönt med kortvecka denna veckan, vi är lediga även torsdagen. Dock tycker jag jobbdagar är enklare ur viktsynpunkt man äter regelbudnet, vi har fruktkorg. Sen jobbar man ju på och glömmer att vara sugen på saker.

Mitt stora probelm just nu är att på helger blir det oftast lite fika i stället för lunch, kan jag få tips på lite nyttigare men ändå lättfixat istället för frallor???

Maddisen80 : Lycka till hos läkaren idag! Känner verkligen för dig som mår så dåligt!!!

Tidvis: Håller tummarna för att det går bra. Tycker jag har kommit igång bra med pointsräknandet, dock fylde min äldste son 7 år i går så då blev det lite utanför ramarna.

• Maddisen80

Moder Jord jag ska se om landskrona med akuten kan hjälpa mig för vill helst inte till lund

• Maddisen80

ulle75 tack så mycket för stödet,du kan göra smoothies, köpa kesella,lägga lite blåbär i hmm

• Evve81

Ny vecka nya möjligheter Så skönt med kotrvecka! Jag har semester på torsdag så då ska vi på ett äventyrsbad. Inte så att jag tycker det är JÄTTEKUL med badkläder men men!

PLanen är att promenera idag imorrn och gympa onsdag, promenera torsdag morgon samt fredag, lördag och söndag. Möjligtvis att jag skippar torsdagen men vi får se!

• Maddisen80

prommis de kommer gå bra på äventyrsbadet,de är nog bara vi själva som bry oss,de andra bry sig nog inte

• Tidvis

Nej, som jag trodde var det inte så bra denna veckan. Nya tag nu denna veckan. Men jag fattar inte varför jag tappar motivationen så fort!

• mina barn

Nån som kör ITRIM och vet vad det kostar ungefär?
    Har tänkt ta tag i detta nu med vikten och ITRIM verkar bra...

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt