• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Evve81

Suck ingen träning idag känner mig lite halv hängig. Det går magsjuka på jobbet och jag har väl ingen direkt matlust heller. Bläh! Men jag äter betydligt mindre än tidigare kanske detta som behövs för lite skjuts i min viktminskning

• Amber1975
    Evve81 skrev 2009-04-22 18:36:21 följande:
    Suck ingen träning idag känner mig lite halv hängig. Det går magsjuka på jobbet och jag har väl ingen direkt matlust heller. Bläh! Men jag äter betydligt mindre än tidigare kanske detta som behövs för lite skjuts i min viktminskning
    Bra att du inte tränar när du känner dig hängig. Hoppas att du känner dig piggare snart.
  • Evve81
    Amber1975 skrev 2009-04-22 23:24:37 följande:
    Bra att du inte tränar när du känner dig hängig. Hoppas att du känner dig piggare snart.
    Jag har blivit duktigare att läsa av kroppen. Känner mig fortfarande helt slut men ikväll blir det nog en promenad.
  • Majspuree

Nu jävlar är ag glad. - 10 kg på 6 veckor. WOHOOO

• minasöner
    Majspuree skrev 2009-04-23 07:31:05 följande:
    jippi, jättebra!!!! {#lang_emotions_flower}

Nu har äntligen vågen börjat visa neråt har tappat 1,4 kg på tre dagar, bra för att vara jag så jag är ändå glad för det lilla
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Evve81
    Majspuree skrev 2009-04-23 07:31:05 följande:
    JÄTTEBRA GJORT!
    minasöner skrev 2009-04-23 07:38:35 följande:
    jippi, jättebra!!!! Nu har äntligen vågen börjat visa neråt har tappat 1,4 kg på tre dagar, bra för att vara jag så jag är ändå glad för det lilla
    Underbart!!!!!!

Vågen visadfe neråt trots kvällsmacka igår och ingen motion och jättefå steg
  • FilleCilla

Grattis alla Själv har jag domedag i morrn hehe.. får se hur det går, förra veckan va det ju plus, suck

• lisenlil

Nu ska jag också ta tag i det här med vikten på riktigt har ca 35 -40kg att gå ner men tar det i etapper annars blir målet för långt borta.

• Amber1975

Grattis allihopa! Gud va duktiga ni är. Jag är oxå glad idag. Har nått månadens mål idag och det kändes såååå bra.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt