• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • PetraD
    Evve81 skrev 2009-04-16 22:16:27 följande:
    Går mycket lättare när man är flera som kämpar! Det jag tycker är så kul här är att många får bra resultat och det sporrar mig verkligen! Inget sött idag utan en banan blev det!
    visst blir man mer sporrad av att se andras bra resultat och då vill man ju inte vara sämre och redovisa "dåliga" (alla minus är ju bra) resultat. så man kämpar ju på extra
  • Evve81
    PetraDeliu skrev 2009-04-16 22:22:28 följande:
    visst blir man mer sporrad av att se andras bra resultat och då vill man ju inte vara sämre och redovisa "dåliga" (alla minus är ju bra) resultat. så man kämpar ju på extra
    Men man vill ju inte gärna skriva att man gått upp 3 kg eller så! Som sagt så sporrar ni mig!
  • PetraD
    Evve81 skrev 2009-04-16 22:27:29 följande:
    Men man vill ju inte gärna skriva att man gått upp 3 kg eller så! Som sagt så sporrar ni mig!
    nej, man vill ju inte det
    man vill ju inte gå upp de kilona, men ännu mindre skulle man ju vilja upplysa världen att man gjort det...
  • MrsK
    Moder Jord skrev 2009-04-16 17:50:53 följande:
    Vad har du för hund?Jo visst är det jobbigt och 30 kilo för mycket i vikt är påfrestande för kroppen...men jag hoppas att även Agilityn ska hjälpa mig att tappa vikt!
    Vi har en Blandrastik på 9år och en liten Bedlingtonterrier hane på 1år.
    http://hem.bredband.net/rdogs/www.htm
  • minasöner

Tummen ner blev det för min vägning iaf vägde exakt samma som innan påsk. Inte ner ett gram ens buuuääähh. Men jag kämpar vidare

Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Evve81
    minasöner skrev 2009-04-17 07:22:22 följande:
    Tummen ner blev det för min vägning iaf vägde exakt samma som innan påsk. Inte ner ett gram ens buuuääähh. Men jag kämpar vidare
    Men du får tänka att det inte visar uppåt i alla fall!
  • Amber1975

Min invägning blev den sämsta på länge, men det känns ändå ok efter påsken. -0.9 kilo blev det.

Tessan åh va trist, men superbra att du bara kör på. Heja dig. Nästa vecka har du säkert gått ner extra.

• Amber1975
    Maddisen80 skrev 2009-04-17 11:52:01 följande:
    hejsan hur är läget här inne ,här är de sådär
    Det är ok här, men är jättenervös. Ska till läkaren igen och jag verkligen hatar det. Hur går det för dig med dina bekymmer?
  • maskrosfjäril

Idag är jag glad.
    Vikten har stått stilla hur länge som helst och plötsligt blev det - 1,5 kg.
    Har tränat en halvtimma på wii fit brädan, den här gången körde jag free step hela tiden.

Ska ut i solen nu, vi ska åka ut och pimpla.
    De har fått gott om sik nu ett tag.
    Fisk är ju bra att äta har jag hört.
    Trevlig helg på er alla!
    {#lang_emotions_flower}

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt