• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Moder Jord

Stackare! Krya på dig!{#lang_emotions_flower}

Evve81 skrev 2009-04-28 17:44:12 följande:
    Bläh jag är superförkyld med en fruktansvärd huvudvärk så det blir nog ingen motion idag heller
    Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Tidvis
    Evve81 skrev 2009-04-28 17:44:12 följande:
    Bläh jag är superförkyld med en fruktansvärd huvudvärk så det blir nog ingen motion idag heller
    Jobbigt att vara sjuk, krya på dig..

jag har jobbat i trädgården idag, och det var ganska jobbigt så en eller två kalorier har jag nog bränt iaf
  • Ulle75

Igår var jag ute och gick med stavar, jisses va svettig jag blev. Fick öka takten rejält när ett åskväder drog in. Blir nog en promenix i kväll med.

Prommis:Krya på dig, motion gör ingen nytta om man är sjuk. Då behöver kroppen vila.
    Moder Jord: Lycka till i tävlingen mot kollegorna, alltid bra med en extra sporre.

Tidvis: Ja vist är det härligt att fixa i trädgården och det är ju bra träning.

• Amber1975

Nu är jag tillbaka efter en långhelg i Scarborough. Var livrädd när jag ställde mig på vågen, men hade faktiskt inte gått upp. Så skönt. Både trist och skönt att vara tillbaka på diet igen. Skickade kort som vi tagit under helgen till min mamma och hon blev helt tyst när hon såg mig. Så viskade hon "herreguuuuuuud, du är helt liten ju". Det var lite kul att chocka henne faktiskt

Välkommen hit Sassy

• Evve81
    Amber1975 skrev 2009-04-28 19:10:07 följande:
    Nu är jag tillbaka efter en långhelg i Scarborough. Var livrädd när jag ställde mig på vågen, men hade faktiskt inte gått upp. Så skönt. Både trist och skönt att vara tillbaka på diet igen. Skickade kort som vi tagit under helgen till min mamma och hon blev helt tyst när hon såg mig. Så viskade hon "herreguuuuuuud, du är helt liten ju". Det var lite kul att chocka henne faktiskt Välkommen hit Sassy
    Vad kul att hon reagerade!!!!

Jag gick och la mig 8 igår kvcäll ÄR väl rätt utsövd nu i alla fall!!!!
  • Ulle75

KittyÄngel: Va duktig du är som fixar en långhelg utan viktuppgång. Och kul när man får kommentarer om sin viktnedgång. Kämpa på nu!!

• Amber1975

Prommis, ja det var jättekul. Skönt att du fått sova ordentligt. Vad gör du idag då?

Ulle, tack så mycket. Jag åt faktiskt en hel del, men har märkt att min förbränning ökat nåt oerhört sedan jag börjat träna. Skönt att man kan unna sig lite nu utan att det syns på vågen. Sedan gick vi en hel del och det hjälper ju till. Japp vi får kämpa på. Hur mycket har du kvar nu?

• Evve81

Idag skulle jag ju göra helg......... MEN det är personalkris på jobbet så jag ska jobba 6-8.30 imorrn bitti så jag HOPPAS verkligen att det är jag som öppnar och INGEN annan!!!!!!!!!! Ingen motion heller kanske på fredag. Är inte riktigt pigg och vi ska ju på dop på lördag så jag vill gärna vara frisk!!!!

• Ulle75

-2,2kg blev resultatet av första veckan hos viktväktarna. Det gjorde att jag klarade ett del mål så nu skall jag shoppa ett halsband som belöning. Känns så himla bra!!!

• Amber1975
    Ulle75 skrev 2009-04-29 19:21:14 följande:
    -2,2kg blev resultatet av första veckan hos viktväktarna. Det gjorde att jag klarade ett del mål så nu skall jag shoppa ett halsband som belöning. Känns så himla bra!!!
    Wow, ett FANTASTISKT resultat. Grattis!!!!!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt