• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Maddisen80

mina barn jag har inte kört itrim ,men frågade vad de kostade i helsingborg 800 kr per månad

• Tidvis
    Maddisen80 skrev 2009-04-30 14:51:19 följande:
    Tidvis de är ju väldigt varmt väder nu, jag hoppas att jag kan bada
    Ja, hur varmt som helst!Jag vågar mig inte på att bada än dock Har varit ute och gått i skogen idag i lite mer än en timme.
  • Moder Jord

Hej på er! Ja, vilken värme det är..och det på Valborgsmässoafton!

Vi ska ha gäster i kväll och jag funderar på om det kanske blir för varmt att sitta på altanen med eftermiddagssol....

Har än så länge gått 10 899 steg i dag, så det får väl bli en sen kvällsrunda med hunden sedan.

Trevlig valborg! {#lang_emotions_cool}

Det finns en guldkant runt varje moln!
  • Evve81

MammaEve: Välkommen hit!!!!

Ja vi har varit på äventyrsbad idag pch det tog rejält. Sedan har jag fått en väldigt otäck hosta så jag vet inte hur mycket man vågar gå... Men imorrn bitti ska jag nog testa!

• Mamma Eve83
    Evve81 skrev 2009-04-30 19:01:12 följande:
    MammaEve: Välkommen hit!!!!Ja vi har varit på äventyrsbad idag pch det tog rejält. Sedan har jag fått en väldigt otäck hosta så jag vet inte hur mycket man vågar gå... Men imorrn bitti ska jag nog testa!
    Tack=)
    Trevlig Valborg på er!!
  • Jenniii

Hej!

Hittade denna tråden och tycker den passar mig.. Jag började på 140 kg, men har kommit ner till 115,9 (sista vägningen) och fortsätter nu..

Intresseant med andra i samma situation.. =)

• beadis

Här är en till med STOR övervikt...får jag vara med?

• Evve81
    snart3barnsmamma skrev 2009-04-30 20:27:09 följande:
    Här är en till med STOR övervikt...får jag vara med?
    Självklart!!! Alla är välkomna!

Vi har myst ikväll och ätit lite chokladpudding får se hur jag mår imorrn om det blir en promenad på FM kanske jag får med maken med eftersom Tuva är borta hos farmor!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt