• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Ulle75
    Amber1975 skrev 2009-04-29 19:24:18 följande:
    Wow, ett FANTASTISKT resultat. Grattis!!!!!!
    Tack, för att svara på frågan ovan så är det dryga 30kg kvar. Men jag funderar inte så mycke på det. Utan tar ett delmål i taget. Nu är det ju bara 0,8kg till en guldstjärna hos VV så det satsar jag på nu.
  • Amber1975
    Ulle75 skrev 2009-04-29 19:33:44 följande:
    Tack, för att svara på frågan ovan så är det dryga 30kg kvar. Men jag funderar inte så mycke på det. Utan tar ett delmål i taget. Nu är det ju bara 0,8kg till en guldstjärna hos VV så det satsar jag på nu.
    Helt rätt attityd Blir så inspirerad av dig. Oj, då har du snart din guldstjärna då.
  • Tidvis
    Ulle75 skrev 2009-04-29 19:21:14 följande:
    -2,2kg blev resultatet av första veckan hos viktväktarna. Det gjorde att jag klarade ett del mål så nu skall jag shoppa ett halsband som belöning. Känns så himla bra!!!
    GRATTIS
  • Evve81
    Ulle75 skrev 2009-04-29 19:21:14 följande:
    -2,2kg blev resultatet av första veckan hos viktväktarna. Det gjorde att jag klarade ett del mål så nu skall jag shoppa ett halsband som belöning. Känns så himla bra!!!
    WOW jättebra gjort!!!!!
  • Mamma Eve83

Hej på er! Bär också på en stor övervikt! I tisdags var jag på första mötet hos Viktväktarna, så ska här kilon dras av ( hoppas jag)! Fick se den här gruppen och tänkte om man kunde hänga på här?
    Grattis Ulle75 för det fina resultatet!!=)

• Amber1975

Mamma Eve83 skrev 2009-04-30 09:05:48 följande:

Hej på er! Bär också på en stor övervikt! I tisdags var jag på första mötet hos Viktväktarna, så ska här kilon dras av ( hoppas jag)! Fick se den här gruppen och tänkte om man kunde hänga på här?Grattis Ulle75 för det fina resultatet!!=)
    Välkommen
  • Ulle75

Tack alla!!

Mamma Eve83: Välkommen hit! Kul med en till viktväktare. Just nu sitter jag och äter kassler med grönsakstuvning från första häftet. Super gott.

• Amber1975
    Ulle75 skrev 2009-04-30 11:52:32 följande:
    Tack alla!! Mamma Eve83: Välkommen hit! Kul med en till viktväktare. Just nu sitter jag och äter kassler med grönsakstuvning från första häftet. Super gott.
    Åh det lät riktigt smaskigt. Har du nåt recept på det?
  • Mamma Eve83
    Ulle75 skrev 2009-04-30 11:52:32 följande:
    Tack alla!! Mamma Eve83: Välkommen hit! Kul med en till viktväktare. Just nu sitter jag och äter kassler med grönsakstuvning från första häftet. Super gott.
    Aha...låter gott...praktiskt med recept. Själv har jag inte hunnit tittat så mycket på recept. Idag åt jag mos som var från igår samt två små grillade köttfärsbiffar med riven morot till det. Det blir mycket ihopplock med points när man inte utgår från recept utan gör själv men man vänjer sig väl. Ska kolla upp recept lite bättre=)
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt