• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • sassy74

I måndags började jag mitt "nya liv"... började på vikten 90 och ska ner till 55-60 *pust* bestämmde mig för att bara väga mig en gång/vecka men det slutar alltid med att jag står där på den på morgonen ändå hihi. Idag stod vågen på 89,2 wow lite kanske men det känns gööött!!

• Amber1975

Grattis Moder Jord. 300 gram är ju bra. Jag hade gått ner 700 gram den här veckan och är faktiskt jättenöjd med det. Trodde ärligt talat jag skulle ha plus efter semestern, men så blev det ju inte. Hurra för oss

Heja Sassy, bra jobbat!!

• Maddisen80

det är många som har gått ner i vikt ,så säger grattis till er alla som ha gått ner fortsätt så

• beadis
    Maddisen80 skrev 2009-05-02 18:16:29 följande:
    snart3barnsmamma lågkolhydratkost äter jag
    ok...funkar det bra?
  • sassy74
    Amber1975 skrev 2009-05-02 11:38:49 följande:
    Grattis Moder Jord. 300 gram är ju bra. Jag hade gått ner 700 gram den här veckan och är faktiskt jättenöjd med det. Trodde ärligt talat jag skulle ha plus efter semestern, men så blev det ju inte. Hurra för oss Heja Sassy, bra jobbat!!
    Åh tack! *L*
  • Evve81

Vägde mig imorse Veckans resultat är -1,3 kg Fixar jag det till nästa vecka innebär det att jag når mitt första mål. Startsträckan var väldigt LÅNG men jag hoppas jag kommit igång på allvar nu!!!!

Maddisen: Hur mår du nu? Du har ju gått ner jättemycket. Fast det beror kanske på att du inte är pigg med. Har du fått någon hjälp??????

Idag har jag tänkt att ta en promenad eller ikväll. Ska bli riktigt skönt!!!!!!!

• sassy74

Åh igår satte jag på mig stegräknaren, klädde på ungarna och gick och gick....när jag kommit hem hade jag fått ihop 13 000 steg. Idag känner jag bara ah vad fanken undrar om jag inte klarar 14 000!! Hoppas det går bra för er andra!

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt