• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • AnnelieTyresö

Jag äter varannan timme för att hålla förbränningen i topp!

• madlo

AnnelieTyresö - Funkar det bra? Jag är nmyfiken på allt och alla och önskar lycka till! :) Heja oss!

• AnnelieTyresö

jag gick ner 2 kilo förra v iaf :)

• AnnelieTyresö

Tar till lite bars å pulver för att orka äta så ofta :)

• madlo

Åh vad kul! Grattis!! Lyckan i att ha lite mindre kan aldrig bli större, som min mamma säger. Det är enda gången det är roligt när det går utför.

• AnnelieTyresö

Haha ja verkligen!
    Borde ha mätt mej oxå, för jag känner att dte har försvunnit många centrimetrar runt magen, märkte dte idag när jag skulle ducha, sitter ner å tvättar mej, å jag nådde allt så mkt bättre,,, hihi

• Saliro

Hej här är en till jag har tagit det stora steget och signat mig in på ¨må bätter här där jag bor.. så nu har jag inga undanflykter för att inte träna=)

jag har nog ca 50kg att gå ner men får mig e det mer hur jag mår än va vågen står på=)

• madlo

Men alla såna där småsaker är så otroligt kul! Och man blir verkligen peppad till tusen. Det är tänkt att jag ska vara i mål i juni/juli och för mig är det ofattbart att jag ska bli smalare än jag någonsin varit.

Hur ska folk reagera? Jag är rädd för att höra fula ord och elaka kommentarer.

• AnnelieTyresö

Ja verkligen,, det är mkt sånt som peppar.
    Men idag blev det en svängin på BK, tog en hamburgare å pommes å tom en dippsås,, men om man sköter sig större delen av tiden sås ka det nog bli bra, tog en bar nu å så sitter jag å äter halllon, som e kanon.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt