• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam
    Nuttans Mamma skrev 2009-02-04 18:09:46 följande:
    Hellu..
    Tänkte bara peppa er litegrann, har gjort en gpb-ob, vet inte hur många som är intresserade av en, men isf får ni gärna inboxa.
    Annars står det lite i min blogg och det finns före och efterbilder, gick ner hela min övervikt på 90 kilo
    smultronduvan.blogg.se
    Lycka till tjejer.. 
    Kram Katja.
    Tack för att du delade med dej av det här - nu ska jag in på din blogg för att titta!!!
    Jo op är väl ett av alternativen, men det är ca 2 års väntetid här i Gbg...
  • Moj Katile
    Vuoluterä 84 skrev 2009-02-04 17:39:45 följande:
    idag har allt gått bra med att hålla sig till cambridge kuren. man blir ju lätt frestad att ta en macka eller så....skulle tränat idag. men när jag var i skolan fick jag veta att vi hade datakunskap resten av dagen. så jag hann inte. är ensamstående med barnen..så får passa på när dom är på dagis/skolan.
    Vad duktig du är som klarar hålla cambridge. Jag ahr försökt med det men har inte pallat dricka det! Får kväljningar. Käns som att dricka smaksatt välling *ryser*
    Önskar det fanns någn pulverdiet som itne var TJOCK vällingkonsistens på!?

Jag är åxå ensam med 2 barn En3½ åring och en 2 åring Det är ett pussel!
  • Tingli

jag har i extra vatten så det inte ska bli så tjockt. klarar inte de heller *fniss*
    men cambridge är nog andå den absolut godaste pulverdiet jag testat. mintchokladen...mums!

Moj Katile skrev 2009-02-04 18:48:10 följande:
    Vad duktig du är som klarar hålla cambridge. Jag ahr försökt med det men har inte pallat dricka det! Får kväljningar. Käns som att dricka smaksatt välling *ryser* Önskar det fanns någn pulverdiet som itne var TJOCK vällingkonsistens på!? Jag är åxå ensam med 2 barn En3½ åring och en 2 åring Det är ett pussel!
    Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • Molly i Skåne
    Vuoluterä 84 skrev 2009-02-04 18:51:04 följande:
    jag har i extra vatten så det inte ska bli så tjockt. klarar inte de heller *fniss*men cambridge är nog andå den absolut godaste pulverdiet jag testat. mintchokladen...mums!
    Jag kör nutrilette på kvällen (och den är 1000 ggr godare nu än för 10 år sen!)
    Men kan man köpa Cambridge överallt? Mintchoklad låter underbart!
    En gåva från livet-våra 4 barn!!!
  • MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-04 18:44:02 följande:
    Tack så mycket Jag kör Cambridge, men på mitt eget sätt. Jag kör ren kur på veckorna och sedan äter jag ett mål mat på helgerna. Jag blev så deprimerad när jag bara använde Cambridge, men nu mår jag bättre. Så promenerar jag minst en timme om dagen. Går ner allt från 1 -2.5 kilo per vecka. Den här gången ska min övervikt bort bort bort. Är så trött på att vara tjock.
    Menar du alltså att på helgen så tar du två påsar pulver och sedan ett mål mat per dag, men att du i veckorna ENDAST tar pulver?
  • MyLoveLiam

Är det någon som vet om det är OK att dricka Cola Light när man kör "ren" kur med pulver?

• Moj Katile
    Vuoluterä 84 skrev 2009-02-04 18:51:04 följande:
    jag har i extra vatten så det inte ska bli så tjockt. klarar inte de heller *fniss*men cambridge är nog andå den absolut godaste pulverdiet jag testat. mintchokladen...mums!
    TJa... jag försökte men det blir så jäkla mycket att få i sig!!!
    Usch det är inte min grej! Tyvärr!!
    Herbalife e den enda GODA jag har druckit men jag blir inte mätt, står mej inte på den!
  • Tingli

jag vet att man kan dricka cola zero iaf. och fun light safterna

MyLoveLiam skrev 2009-02-04 18:54:36 följande:
    Är det någon som vet om det är OK att dricka Cola Light när man kör "ren" kur med pulver?
  • Tingli

man kan köpa det hos konsulent eller på nätet.
    jag köper på Nails, Body & Beauty
    det är ju lite dyrare..men man dricker bara tre påsar om dagen. så egentligen blir de inte såå mycket dyrare än nutrilett eller naturdiet.

Molly i Skåne skrev 2009-02-04 18:53:22 följande:
    Jag kör nutrilette på kvällen (och den är 1000 ggr godare nu än för 10 år sen!) Men kan man köpa Cambridge överallt? Mintchoklad låter underbart!
  • Tingli

ja då har du försökt iaf
    allt passar ju inte alla.
    vad kör du för metod nu? är för lat för å kolla bakåt i tråden...hahah

Moj Katile skrev 2009-02-04 18:55:10 följande:
    TJa... jag försökte men det blir så jäkla mycket att få i sig!!! Usch det är inte min grej! Tyvärr!! Herbalife e den enda GODA jag har druckit men jag blir inte mätt, står mej inte på den!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt