• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • Molly i Skåne

En fråga till er som verkar proffsiga på detta med viktminskning!

Brukar man gå ner om man äter GI till lunch och sen tar en påse Nutrilette eller motsvarande på kvällen?
    Och är det ok att ta en banan och några nötter vid sidan om Nutriletten?

En gåva från livet-våra 4 barn!!!
  • Amber1975

Imorgon har jag veckans invägning. Spännande. Hoppas jag har gått ner mer än förra veckans ett kilo, men tror nog det kommer att ligga runt ett.

Hur ofta väger ni er?

• Marayah

Här bor vi i Linköping.

Marko 031103, Filip 080621
  • MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-05 11:10:54 följande:

Någon som bor i gbg?
    Jag bor i Partille, inte riktigt Göteborg, men nästan
  • Molly i Skåne
    Nytt försök!!!!

En fråga till er som verkar proffsiga på detta med viktminskning!

Brukar man gå ner om man äter GI till lunch och sen tar en påse Nutrilette eller motsvarande på kvällen?
    Och är det ok att ta en banan och några nötter vid sidan om Nutriletten?

En gåva från livet-våra 4 barn!!!
  • Marayah

Om man äter Cambridge så kan man kombinera cambridge och ett mål mat. Så de borde väl vara nåt liknande med Nutrilett. Banan ska man helst undvika då de e väldigt mkt socker i dom. Nötter kan man äta en näve som tex mellanmål/snacks...

Molly i Skåne skrev 2009-02-05 18:01:02 följande:
    Nytt försök!!!! En fråga till er som verkar proffsiga på detta med viktminskning! Brukar man gå ner om man äter GI till lunch och sen tar en påse Nutrilette eller motsvarande på kvällen? Och är det ok att ta en banan och några nötter vid sidan om Nutriletten?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Moj Katile

Efter 3 dagar med GI ock orbitrek så var jag tvungen att väga mig!
    -0.7! Hpas det fortsätter i denna takten!!

• MyLoveLiam

Moj Katile skrev 2009-02-05 19:29:22 följande:

Efter 3 dagar med GI ock orbitrek så var jag tvungen att väga mig! -0.7! Hpas det fortsätter i denna takten!!
    Det var ju jättebra ju!!!
    GRATTIS!
  • Moj Katile
    MyLoveLiam skrev 2009-02-05 20:15:44 följande:
    Moj Katile skrev 2009-02-05 19:29:22 följande: Det var ju jättebra ju!!!GRATTIS!
    Danke! Ja det sporrar ju en att fortsätta att gå förbi godishyllan i affären och INTE köpa läsk i skolan trots att ALLA andra gör det
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt