• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-03 21:55:35 följande:

Här i Sthlm, verkar det var mkt ås att man får en återbudstid, så vips så har man sin op!
    HAr du en op inplanerad oxå eller blandar jag ihop det nu?
  • MyLoveLiam

Yariija skrev 2009-02-03 21:41:39 följande:

Hänger på här, har 30 kg att gå ner och tänker kämpa som tusan. Kommer aldrig att göra en GB utan vill visa att jag kan klara det utan att lägga mig under kniven! Har gått ner 20 kg redan och är peppad som tusan =)
    Har du 30 kg kvar eller 10 kg kvar efter din fina viktnedgång av 20 kg?
  • Yariija
    MyLoveLiam skrev 2009-02-03 21:59:05 följande:
    Yariija skrev 2009-02-03 21:41:39 följande: Har du 30 kg kvar eller 10 kg kvar efter din fina viktnedgång av 20 kg?
    Tyvärr så är det 30 kvar, men det ska nog gå fint =) Äter mer nu än jag nåonsin gjort och utesluter ingenting, jag unnar mig bara i mindre mängder. Ska försöka minska portionerna allt eftersom...
    Smärta är oundvikligt men lidandet är valfritt...
  • Tingli

om man ska gå ner snabbt är cambridge bra...
    ett litet tips bara.

Moj Katile skrev 2009-02-03 21:43:32 följande:
    Jag bor i landskrona men hade turen att tillhöra halland dvs varberg när jag sökte. Landskrona har 3-4 år kö!! Jag har väntat ett år i maj så det blir nästan precis ett år.  jag måste gå ner 7 kilo innan op och som vanligt skjuter man upp allt= jag ska ner 7 kg på 7 veckor!!!
    Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • MyLoveLiam

Yariija skrev 2009-02-03 22:07:07 följande:

Tyvärr så är det 30 kvar, men det ska nog gå fint =) Äter mer nu än jag nåonsin gjort och utesluter ingenting, jag unnar mig bara i mindre mängder. Ska försöka minska portionerna allt eftersom...
    Men då hade du ca 50 kg från början att gå ner? Det är vad jag har....eller, jag har gått ner ca 10 kg och vill gå ner mellan 40-45 kg till.
    Jag tror precis som du skriver att man måste ge sig tusan på det, DÅ GÅR DET!
    Försöker peppa mig själv med att det är JAG som bestämmer!!!
  • MyLoveLiam

Vuoluterä 84 skrev 2009-02-03 22:09:32 följande:

om man ska gå ner snabbt är cambridge bra...ett litet tips bara.
    Vet du var man kan köpa Cambridge utan att vara "melem" av programmet?
  • Tingli
    Nails, Body & Beauty
    man måste bara fylla i hälsoformulär å mejla. men de går snabbt. dom är riktigt bra där. man kan ringa dom om man undrar nått under cambridge kuren mm.
    MyLoveLiam skrev 2009-02-03 22:11:12 följande:
    Vuoluterä 84 skrev 2009-02-03 22:09:32 följande: Vet du var man kan köpa Cambridge utan att vara "melem" av programmet?
    Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • Moj Katile
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-03 21:55:35 följande:
    Här i Sthlm, verkar det var mkt ås att man får en återbudstid, så vips så har man sin op!
    I varberg är de stenhårda med att man ska flyta två veckor innan så återbud e nästan uteslutet.... MEn det hade vart skönt!!
    MyLoveLiam skrev 2009-02-03 21:55:33 följande:
    Moj Katile skrev 2009-02-03 21:43:32 följande: Du kommer att klara det - börjar du nu eller har du redan hunnit få bort något kilo?

Jag gick ner det i höstas men har ätit kortison hela vintern å gått upp igen!!

Började "på allvar" idag! Med strikt diet, träning och motivation
    Jag klarar inte dricka pulver så bra annars hade jag gjort det! Vet ju att jag åker på det 2-3 veckor innan op och det räcker!

• AnnelieTyresö

Nej jag får inte göra en op,, jag är inte i tillräcklig psykiskbalans just nu,, hehe

• MyLoveLiam

Vuoluterä 84 skrev 2009-02-03 22:12:23 följande:

Nails, Body & Beautyman måste bara fylla i hälsoformulär å mejla. men de går snabbt. dom är riktigt bra där. man kan ringa dom om man undrar nått under cambridge kuren mm.
    STORT tack!!!!
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt