• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • yennie84

Halloj halloj, idga är det vägning på vv hoppas hoppas att det gått rba utan att jag räknat!

• AnnelieTyresö

Ja det får vi hoppas!

Vi ska dra iväg till middagen hos mor nu!
    Missade vägningen idag, får ta dte imorrn.

• Tingli

idag har allt gått bra med att hålla sig till cambridge kuren. man blir ju lätt frestad att ta en macka eller så....
    skulle tränat idag. men när jag var i skolan fick jag veta att vi hade datakunskap resten av dagen. så jag hann inte. är ensamstående med barnen..så får passa på när dom är på dagis/skolan.

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  • Amber1975

Hej alla duktiga kämpar!
    Hoppas gärna in er tråd om det är ok. Jag har ca 20 kilo att gå ner, kanske tom 25. Har hittills gått ner 25 kilo.

• MyLoveLiam

yennie84 skrev 2009-02-04 17:31:48 följande:

Halloj halloj, idga är det vägning på vv hoppas hoppas att det gått rba utan att jag räknat!
    Lycka till på vägningen! Låt oss gärna veta hur det gått Om du vill, känn inget tvång såklart.
  • MyLoveLiam
    Amber1975 skrev 2009-02-04 17:56:30 följande:
    Hej alla duktiga kämpar! Hoppas gärna in er tråd om det är ok. Jag har ca 20 kilo att gå ner, kanske tom 25. Har hittills gått ner 25 kilo.
    Välkommen!
    Så duktig du är som gått ner så mycket redan. Får man fråga hur, alltså vilken metod du kör?
  • Molly i Skåne

Jag vill gärna vara med här!
    Har som mål att gå ner 25 kg i år...har gått ner 3 sen i jul, m hjälp av GI mat och låååånga promenader.
    Känner att jag behöver pepp!

Jag är 178cm lång och väger 96kg, så egentligen behöver jag gå ner närmre 40 kg men är realistisk!
    Fick min bebis för ett år sen, så det är INTE gravidkilon, utan rent fett!

En gåva från livet-våra 4 barn!!!
  • Madde25

hej
    själv är jag 165cm väger 103kg å vill ner till ca 65
    så 38kg vill jag ha bort..

• Amber1975

Tack så mycket
    Jag kör Cambridge, men på mitt eget sätt. Jag kör ren kur på veckorna och sedan äter jag ett mål mat på helgerna. Jag blev så deprimerad när jag bara använde Cambridge, men nu mår jag bättre. Så promenerar jag minst en timme om dagen. Går ner allt från 1 -2.5 kilo per vecka. Den här gången ska min övervikt bort bort bort. Är så trött på att vara tjock.

MyLoveLiam skrev 2009-02-04 18:08:28 följande:
    Amber1975 skrev 2009-02-04 17:56:30 följande:
    Välkommen!Så duktig du är som gått ner så mycket redan. Får man fråga hur, alltså vilken metod du kör?
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt