• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 04:42:28 följande:

här har ni en morgontidig tjej, somande kl 19 igår :O
    Hade jag inte sett tiden du skrev ditt inlägg så hade jag trott att du skojade.....
  • MyLoveLiam

Idag är det DAG 3 av min pulverdiet...
    Tycker faktiskt det går hyfsat bra, känner ingen stor hunger eller så även om det mesta jag tänker på är mat...tex Mc Donalds riktigt FETA pommes *mums*

Det jag märker av dock är att jag FRYSER framförallt på kvällarna och att jag kan sova nästan hur mycket som helst....känner någon av er igen detta från början av er pulverkur?

• AnnelieTyresö

Ja min kille hade hoppats att dte var skoj, jag somande när han dammsög,, hehe!

• minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-18 08:24:44 följande:
    Idag är det DAG 3 av min pulverdiet...Tycker faktiskt det går hyfsat bra, känner ingen stor hunger eller så även om det mesta jag tänker på är mat...tex Mc Donalds riktigt FETA pommes *mums*Det jag märker av dock är att jag FRYSER framförallt på kvällarna och att jag kan sova nästan hur mycket som helst....känner någon av er igen detta från början av er pulverkur?
    att du fryser är ett tecken på att kroppen förbränner och att du är i ketos. ett gott tecken jag ligger oftast med dubbla täcken och fryser ändå
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • AnnelieTyresö

Japp, jag frös som en tok när jag åt bara pulver,, massa te blev min räddning :)
    Gärna grönt,, nyttigt!

• MyLoveLiam

Tessan & Annelie

TACK!
    Då vet jag, så det är dessutom ett BRA tecken Underbart!
    Även jag sover under dubbla täcken och fryser ändå...brukar se till att ha minst en eller två av hundarna hos mig, dom värmer gott!

• AnnelieTyresö

Hehe,, min räddning är att ha en pläd över armarna,, så jag aldrig har nån del utanför värmen,, hihi

• maskrosfjäril
    AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 08:07:05 följande:
    Ja det är det säkert! Hade jag bara tålt klor hade jag lätt skaffat medklemskap på simhallen :)
    Vår simhall har inte klor i bassängen, de kör med saltvatten. Glad
  • AnnelieTyresö

Näää?? Har du en sån där bra bassäng!!
    Vart bor du?
    Vet du om det finns på fler ställen???

• AnnelieTyresö

Nu blev jag helt till mej,, hihi
    Jag brukar simma när vi är i Taallinn, där har de en sån bassäng :D

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt