• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

AnnelieTyresö skrev 2009-02-18 08:59:10 följande:

Nu blev jag helt till mej,, hihiJag brukar simma när vi är i Taallinn, där har de en sån bassäng :D
    Åker ni ofta till Tallin?
    Min fd man var estländare så då vart jag med över några gånger....
  • AnnelieTyresö

Ja, då å då åker vi, är ju så billigt där med hotell å SPa, min kille är halvt från Estland å halvt från Finland, sen jobbar svärmor på Silja,, så man kan få lite förmänligare prsi då,, hihi

• maskrosfjäril

Jag bor i Skelleftehamn Glad
    Vet inte om det finns såna bassänger på fler ställen, men det gör det säkert.

• AnnelieTyresö

Åh va synd att du inte bor i Sthlm,, hehe
    De har inga broshyrer där, som man kan se hur andra anläggningar gör, anv samma salta metod?

• maskrosfjäril

Nej inte vad jag vet.
    Synd att vi bor så långt från varann hade varit skoj att träffas och motionera tillsammans.

Eftersom du bor I stockholmstrakten så borde det ju finnas nåt sånt badhus, kan du inte ringa till kommunen och fråga?

• AnnelieTyresö

Har försökt söka på Goggle, men inte hittat nåt, jag bor i Tyresö, å här är dte klor i det badhuset,, fårgar all jag möter som simmar, men det verkar vara klor överallt.

Javisst, jag får komma å hälsa på dej, så kan vi simma ihop,, hihi ;)

• Stark Längtan

God morgon
    idag började jag med cambridge, känner mig hoppfull men ändå livrädd att minska för att sedan öka massa igen, hur ska jag fixa detta med min krääääävande vägrar sova son :-/

• AnnelieTyresö

Om du sköter idn upptrappning tro jag inte att dte kommer bli några problem,, å så lite jävlar annamma ,,, hihi!

• AnnelieTyresö

Ja det är ju du som gör det, jobbet alltså :)
    Sen beror det väl lite på hur mkr man ska gå ner,, går man ner 15 kg, å sen upp 3 är det ju ingen katastrof, men ska man gå ner 5 kilo å sen upp 3 kan det ju kanske verka trist.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt