• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

Halloj alla glada

Idag är det dag 7 av min pulverkur, tänk - jag har gjort en tredjedel efter idag
    Imorgon ska jag väga mej för att se vad veckan gett för resultat, håll tummarna tjejer...men jag vet att det gått neråt iallafall, idag kan jag få på mej ett par byxor jag INTE kunnat innan. Sånt ger ju verkligen en kick i rätt riktning.

Ni som kört eller kör på pulver, hur mycket har ni gått ner första veckan - om ni kommer ihåg?

• kiiza

Jag kör Orbitraken jag och vilar och kör några min igen. Konstiga är att jag varit nikotinfri i över 2 år men igår så hade jag ett sånt begär av det,som när man har mens och blir sugen på choklad tex...
    Men jag stod emot,tänker inte falla i samma fälla som jag varit i och det är samma idag...vad kan de bero på tro????

• Amber1975

Maskrosfjäril, ja man får försöka hitta det positiva i att vara sjuk Hoppas du kryar på dig snart.

• AnnelieTyresö

Jag tror att man blir så oralfixerad,, att vilja stoppa in grejjer i munne, så allt bli tänkbart :)

Men stå emot tjejer!!

• kiiza

Tanken får mig att må illa och vilja spy!

• minasöner
    MyLoveLiam skrev 2009-02-22 12:46:27 följande:
    Halloj alla gladaIdag är det dag 7 av min pulverkur, tänk - jag har gjort en tredjedel efter idag Imorgon ska jag väga mej för att se vad veckan gett för resultat, håll tummarna tjejer...men jag vet att det gått neråt iallafall, idag kan jag få på mej ett par byxor jag INTE kunnat innan. Sånt ger ju verkligen en kick i rätt riktning.Ni som kört eller kör på pulver, hur mycket har ni gått ner första veckan - om ni kommer ihåg?
    jag har kört ck i flera omgångar, har gått ner som minst 3,7kg efter första veckan och som mest 7,4 kg
    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • emmmm

Tack tjejer! Det verkar gå jätte bra för er, vad kul :)
    Själv så har jag syndat i heljen och ätit lite godis, men vad gör det när jag alldeles strax ska gå en timmes promenad ;)
    I veckan ska jag kämpa riktigt hårt :D Pepp pepp!!

• MyLoveLiam
    minasöner skrev 2009-02-22 13:45:29 följande:
    jag har kört ck i flera omgångar, har gått ner som minst 3,7kg efter första veckan och som mest 7,4 kg
    Oj, det var fin viktminskning på en vecka, det ska bli kul att se vad jag hamnar på imorgon bitti
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt