ina2girl skrev 2009-03-22 20:54:50 följande:
Garage: så resonerar vi med, eller iaf jag. sen är jag en sån person som inte vill ha uppmärksamhet och stå i centrum så det duger bra åt mig, gifta sig i ämbetshuset kanske man kunde göra men då känns det som om man snuvar alla stackars släktingar på något så lika bra o avstå helt, vi vet ju vad vi har ändå o förlovade har vi varit i 12 år nu så det räcker till, alltså med att vara fölovade
Precis, men släktingar får väl inse att det är ju inte för deras skull man gifter sig utan för sin egen skull.
Min ena farbror smet iväg och gifte sig i smyg kommer ihåg att alla andra släktingar muttrade över det och surade, riktigt knäppt tycker jag...
Senaste bröllopet jag var på var superkul, de gifte sig i ämbetshuset och sen så var det middag på Pub Bastun med band osv. Bara kompisar var bjudna så det var som en jättetrevlig vanlig fest med spelning med alla våra vänner som vi känner,klädsel var fritt så alla fick ha svarta klänningar om de ville

Inget krystat sådär som de kan bli... riktigt riktigt bra var det! De skall ha fest för föräldrarna & släkten sen i sommar när brudgummens föräldrar kommer hit sa de.