• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Jag är så glad. Min kompis K s (estrellafugaz på FL)man får stanna på Åland och blir inte utvisad! De tror inte längre att han är illegal flykting (eller vad de fått för sig) Är så glad för deras skull!

• Emilia82

garage: åh jag vill också ha nya soffor! men blir väl om någe år när man har råd....

godmorgon föresten...vad ska ni göra idag?
    P åkte i morse...T ska till dagis en stund och C och jag är hemma,ikväll ska vi kanske till deras fammo&faffa

• Foxx
    Svar på #621
    Garageänkan skrev 2009-03-04 21:58:32 följande:
    Jag är så glad. Min kompis K s (estrellafugaz på FL)man får stanna på Åland och blir inte utvisad! De tror inte längre att han är illegal flykting (eller vad de fått för sig) Är så glad för deras skull!
    Åh vad kul för deras skull! Har följt hennes blogg litegrann (polarens kompis, Bhooobs bekanting och gammal klasspolares lillasyrra-så ja, av ren trynighet! )och det är ju världes mest romantiska historia iaf!
  • Foxx

Är det förresten nån mer som råkar ut för att hela FL självdör hela tiden sen dom bytte till nya? Jääääkligt störande iaf..

• Foxx

Gomorron jo, ohyfsad som man är så bara stövlar man in och gapar *skratt*
    Jag ska jobba jag. Har inga ungar att ta hand om än (om man inte räknar sambon, haha!) så efter jobbet ska jag väl parkera häcken i soffan. Eller åka och spana på vår tomt, ifall sambon hunnit vara och fälla träd idag med

• Me81

hallo!
    Bella sover nu o ja får en lugn stund för mig själv..
    Har hållit på o sortera kläder på fm..fick MASSOR m fina kläder igår..syns juknappt att de e använda..nåt enstaka plagg bara som säkert använts lite mer..men så mycket som det va förstår ja att de ej hunnit nötas ut..men d e kul o få nya fina kläder så slipper man ju köpa en massa..även om d e kul o köpa lite ibland också förstås..
    På em ska vi åk o handla..ska laga smörgåstårta till söndag när B's kusin fyller år..
    Ikväll får vi besök av systeryster m familj..som Bella har väntat på dem!

• Garageänkan
    Svar på #625
    skicka hit han och fäll två tallar. Tyvärr måste man klättra annars far de in i huset eller så. Kanske grannen inte blir så glad om han får en tall över bilen?
  • snöfall

hej, länge sen sist.. kikar in en sväng innan jag ska slänga mig framför tvn. hoppas på att malvina fortsätter leka snällt med sin docka o vagn ett tag till..

• Emilia82

Här leker flickorna och lillakusinA:) har nyss badat dem...nu ska vi se på tv lite innan A ska hem,sen sovdax för mina små:)

• Trollvinter

E har kompis här o D fixar d så bra så jag passar på att sitta lite här och klickar hem lite på HM.
    Imorgon är det en "vanlig" dag men sen e D ledig 5 dagar för att avlasta mig lite och så ska han måla vaggan ifall d ska komma nån unge nån gång...
    Vi ska se om vi ska ta tag i projekt få hem skötbord sen... Det finns i Sund av alla ställen... Suck...

Svar på tråden Ålandstråd 8