• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Foxx
    Svar på #627
    Haha. Jag ska påpeka att han behöver komma och klättra och såga, annars blir Garageänkan rabiat och tokig eller nåt ^^ Skrämseltaktik måste ju funka.
  • Garageänkan
    Svar på #631
    Han går ju igång på att få klättra och såga ju. Ingen övertalning behövs. Bhoobis kommer och bygger. Kan han fixa´t? KLART HAN KAN! *sjunger byggare bob*

Idag drämde jag in handen full kraft i en rosenbuske på parkeringen när jag skulle öppna bildörren så klantade jag mig och halkade och viftade till busken, det var inte så smart, nu är jag öm och handen gör svinont, dessutom är den rispad och svider. Jippi.
  • Foxx
    Svar på #632
    Haha, jag blir reeeedd ^^ Men ikväll leker han inte i skogen ELLER bygger, ikväll leker han och Ejb med bilar istället. Många intressen så att säga. Men han SA att han skulle komma hem iaf, det är ju trevligt.

Ojoj, men det är ju f*tthalt överallt också, lagom kul. Kunde gott få smälta bort tycker jag,
  • Garageänkan
    Foxx skrev 2009-03-05 19:51:49 följande:
    Haha, jag blir reeeedd ^^ Men ikväll leker han inte i skogen ELLER bygger, ikväll leker han och Ejb med bilar istället. Många intressen så att säga. Men han SA att han skulle komma hem iaf, det är ju trevligt. Ojoj, men det är ju f*tthalt överallt också, lagom kul. Kunde gott få smälta bort tycker jag,
    Ejp och hans fru var hit igår och gruffade kladdkaka. Det var trevligt. Ni får gärna komma nån kväll å på kaka men säg till innan så jag hinner baka.
  • Emilia82

äh nu blev jag irriterad på kvinnan som va med i "halv åtta hos mig" hon gav han som laga bäst mat jättelåg poäng för hon trodde hon sku vinna då,det va ganska elakt tyckte jag,men det som var bra va att hon inte vann ändå:D

• Emilia82

Garage:vi kan bilda 'ontihandenklubb' jag brände mej på ugnen igår när jag sku peta på laxen för att se om den va klar...snyggt brännmärke idag ....

• Garageänkan
    Svar på #636
    Haha, jag fattar inte varfr det gör så ont som om jag slagit i något för jag rispade ju bara sönder halva handen. Men det kan ju ha o göra med att taggar är VASSA och giftiga.
  • Foxx
    Svar på #634
    Jag lovar att säga till. Mr. Bhoob äter ju oftast skogshuggarportioner så han kanske behöver en helt egen kaka.
  • Clarissa83
    Trollvinter skrev 2009-03-04 19:53:50 följande:
    Jag som tänkte se förlossningskliniken med dig!
    Gomorron *tröööött* :S

Vi hade ändå inte kunnat se P, det är något fel på vårt modem!! Gubben ska föra in det till Ålcom idag på fix..

Och jävlar va man ska orka va trött som gravid!! Sov massa innan resan, somnade (och kastade upp frukosten för de som vill veta) på båten till kappelskär, somna i bilen påväg till kappelskär, somna i vilorumet på båten igen sen.. Och för att inte tala om alla toalettbesök!! Pissblåsan lever ju helt klart ett eget liv den iaf. 11 ggr från det att vi kom på båten fick vi akut uppsöka toalett, tur att gubben är väääldigt förstående ;-D En tena lady XL och en kudde ska med nästa gång.

Men nu är kaklet hemma *puh* Jobb nästa. *gäsp*
    ♥BF 31 Juli ♥
Svar på tråden Ålandstråd 8