• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

vad gör alla ikväll?
    T&C sover (eller är tysta i sina rum om de inte sover som jag tror )
    J och en kompis ser på tv...men snart är det sovdax för J med...
    P kommer hem om ett par timmar!

besöket hos kiropraktorn va riktigt bra idag känns det som, det+nya madrasser=aaaaaaaaah:)

• Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-03-06 19:52:40 följande:
    vad gör alla ikväll?T&C sover (eller är tysta i sina rum om de inte sover som jag tror )J och en kompis ser på tv...men snart är det sovdax för J med...P kommer hem om ett par timmar!besöket hos kiropraktorn va riktigt bra idag känns det som, det+nya madrasser=aaaaaaaaah:)
    vem fick äran å knåda dej då?
    jag ha lagt barn...efter att haft en liten trotsdag härhemma men vi har bakat både kokosbollar,blåbärspaj o pizza också så vi har haft roligt också,inte bara trots o kivas
  • Foxx

Här är det "tjejkväll". Sambon är hos en polare och läskar lite, så jag är hemma med hundar och katter (alla av hon-sort, sambon kallar oss sitt harem, heh..). Har bunkrat med senaste blaskorna och en massa serier på ReTV, så jag njuter 

• Emilia82

Foxx:skönt:)
    Quiet: kul att baka och laga så mycket gott!
    det va karlsson jag var till...ska igen nästa fredag,ont gör det men blir bätre...nehe nu ska jag logga ut,ha en fortsatt fin kväll! sov gott sen!

• Garageänkan

Jag har just varit til rökka och köpt mat åt gubben. Jag är jäkligt snäll. Imorgon bär de av till Ikea mm så vi blir nog tidiga i säng

• Clarissa83
    Svar på #643

Ptja, det var inte så hemskt svårt när vi väl kom igång faktiskt. För färgerna duschrummet skulle gå i hade klart för oss från början. Däremot blev det jobbigt när vi hade bestämt oss först för tre olika och så säjer försäljaren "de där två är slut och den där kan ni inte ha på ett badrumsgolv". Hehe. Men det löste sej smärtfritt iaf sen.

♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter

Vi har haft chips+dipp och tripkväll ikväll, snubben hade ordnat femilytajm (som E kallar d). Vi har kollat på Shrek 3 och nu sover E o vi ska just fortsätta glo på TV. BLir väl Så Ska d Låta på retv. Nu e D ledig o ska på jobb först torsdag så vi ska försöka fylla dagarna med aktiviteter, för inge BB verkar d bli iallafall...

Nu har jag äntligen fått av mig förlovningsringen iallafall, ha försökt få av den nu i ett par veckor för att fingrarna ha svullnat så och d vart svårt att tvätta under den till slut men idag tog jag kallt vatten o tvål o slet. Så nu ser jag ut som en-sån-med-ringmärken-som-ska-på-krog-o-jaga...

• Trollvinter
    Svar på #656
    Åh det är sååå kul sånt där!!! Jag va jättevelig med kakel men bara man såg "det rätta" så sa d klick och man hade bestämt sig. Lika med tapeter, men dom e lättare att byta iallafall!
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-06 20:44:20 följande:
    Jag har just varit til rökka och köpt mat åt gubben. Jag är jäkligt snäll. Imorgon bär de av till Ikea mm så vi blir nog tidiga i säng
    Jag vill tillbaka till ikea ja mää! Vi hann ju bara springa rakt igenom igår när vi bara skulle ha ett påslakan till svärfar.. Jag vill ha hallmöbler Va ska ni köpa?
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Clarissa83
    Svar på #658
    Jo det va ungf det det gjorde, sa klick för oss båda på samma kakel, helt otroligt!! För nå tapeter blev det minsann INTE.. Där klicka det inte det minsta lilla, han hota med att skaffa en etta på klinten han skulle få inreda själv ^^
    ♥BF 31 Juli ♥
Svar på tråden Ålandstråd 8