• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

gomorron!
    Inatt har Bella sovit..skönt

clarissa:jo d brukar bli en del kissande o tyvärr också frukostuppkastning under grav..

• Clarissa83
    Me81 skrev 2009-03-06 09:08:29 följande:
    gomorron!Inatt har Bella sovit..sköntclarissa:jo d brukar bli en del kissande o tyvärr också frukostuppkastning under grav..
    Trodde liksom det skulle upphöra nu ett tag? Illamåendet blev jag av med för över en månad sedan nu. Men kisseriet?! De trodde ja sku försvinna för att eskaldera igen i slutet av grav.. Gick in i månad 5 idag för delen, happy
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter

Passar på att sitta vid datorn en stund nu innan sonen vaknar...

Clarissa: Va hitta ni för fint kakel då? Var det lätt att välja,höhö...
    Du får nog vänja dig vid pisseriet, d e nog så att man pissar en hel del mer/oftare ska jag säga under hela grav, iallafall jag...Och du då...
    Och jag spydde nog till v. 20 nästan tror jag...

• Emilia82

här sov flickorna ganska bra,frånsett att C vakna kl kvart i 5 och somna först kl 6 när hon fick välling,halv 7 vakna T...så då var det bara att stiga upp,C gosisen sov vidare så måcte väcka henne lite före 8 när vi måste åka,hon till barnvakt,T till dagis och jag till kiropraktorn...ajaj va ont det hjorde men tror det blir bra:D

• Me81
    Svar på #643
    Trollvinter skrev 2009-03-06 09:29:20 följande:
    Passar på att sitta vid datorn en stund nu innan sonen vaknar...Clarissa: Va hitta ni för fint kakel då? Var det lätt att välja,höhö...Du får nog vänja dig vid pisseriet, d e nog så att man pissar en hel del mer/oftare ska jag säga under hela grav, iallafall jag...Och du då...Och jag spydde nog till v. 20 nästan tror jag...
    Trollvinter skrev 2009-03-06 09:29:48 följande:
    Vad sköööönt att hon sovit! Men man kanske inte vågar ropa hej...?
    Ja spydde också till v 20 cirka..men d blev ju mer sällan mot slutet..

Jo hon har sovit helt ok denna vecka utom må-ti när vi genomled skrikiga nätter..men just pga att hon skulle lära sig somna om i egen säng osv..
    Alltså vi gick dit o lugna henne utan att alls ta upp henne osv..efter 2 nätter märkte man betydlig skillnad..visst igår tyckte hon d v morgon tjugo i 6 *zz* men iaf..d har varit bättre..o hoppas d håller i sig..
    Men NEJ man ska inte ropa hej...!
  • Me81
    Emilia82 skrev 2009-03-06 10:39:14 följande:
    här sov flickorna ganska bra,frånsett att C vakna kl kvart i 5 och somna först kl 6 när hon fick välling,halv 7 vakna T...så då var det bara att stiga upp,C gosisen sov vidare så måcte väcka henne lite före 8 när vi måste åka,hon till barnvakt,T till dagis och jag till kiropraktorn...ajaj va ont det hjorde men tror det blir bra:D
    D brukar ju nog hjälpa trots att d nästans känns värrre först..

Apropå tidiga mornar..
    Ja sku kunna skjuta ner flygplanet som åker här typ vid tjugo i sju eller där omkring den tiden..
    Förstod på mannen att d e provflygning när de startar planet på morgonen..innan dagens rutter..
    Men ej kul när d gör att B vaknar..
  • beavies

Någon som vet vad eftis i Jomala kostar?

Svar på tråden Ålandstråd 8