• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Vi har ju samlat på oss en massa från stringserien nu och så blandar vi med ikea osv. Nytt och gammalt.

• LuMa
    Svar på #666
    Det gäller att försiktigt framföra det man vill, gärna en par gånger.
    Sen ska man låta det gå en tid utan att säga nåt och VIPS! Efter en tid så kommer dom stackrarna med en jättebra idé som dom har "kommit på helt själva".
    Det är då man måste kunna hålla masken och hålla med bara för annars skiter det sej till nästa gång och så får man börja om från början igen.
  • Foxx

Det bästa är att låta dom hållas, och sen "råkar" man ändra lite här och där. Fast min karl är iofs fullt upptagen hela tiden, KAN vara därför han inte märker skillnad ^^ Sen har han faktiskt ganska bra smak. Och har han inte det så påpekar jag att han är färgblind bara, så får jag bestämma färg och mönster

Alltså, han är konstaterat färgblind, inte bara enligt mig ^^

• Garageänkan

Hihi. En euro är 12 kronor. Fan va bra

• Foxx

Lite najs jo. Vänta bara tills JAG ska köpa inredning. då är den väl nere på sex spänn eller nåt

• LuMa
    Garageänkan skrev 2009-03-06 22:00:53 följande:
    Hihi. En euro är 12 kronor. Fan va bra
    Ja, åtminstone för oss vanliga människor.
    För dom stackrarna som jobbar på svenskflaggade båtar är det ju mindre roligt för..
  • Garageänkan
    Svar på #677
    Mig stör det inte som ska handla imorgon... Men iofs sverige har haft och har ett val, införa euron... Så jag fattar inte varför de envisas hålla kvar sin svaga valuta
  • LuMa
    Garageänkan skrev 2009-03-06 22:22:09 följande:
    Mig stör det inte som ska handla imorgon... Men iofs sverige har haft och har ett val, införa euron... Så jag fattar inte varför de envisas hålla kvar sin svaga valuta
    Javisst, Sverige har haft ett val men det var inte dom jag tänkte på nu utan på alla ålänningar som mister massvis i lön pga den svaga kronan..
  • Garageänkan
    Svar på #679
    Ja men det är ju ändå lite sveriges "fel" eller hur.
Svar på tråden Ålandstråd 8