• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • LuMa
    Garageänkan skrev 2009-03-06 22:30:15 följande:
    Ja men det är ju ändå lite sveriges "fel" eller hur.
    Ja, fel och fel.. Känns lite som det kvittar men okej, det är nog lite Sveriges fel.
  • Clarissa83

Allt e sveriges fel Fast sen ska man inte klaga när de har IKEA och inte vi

♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan
    Svar på #682
    Haha nej det är sant. Jag läste en enkät att största orsaken till sveriges euro-nej är att de vill ha kungen osv på mynten. Hallå. Man får ha egna mynt ju! Sen finns det massor av svenskar som undrar om man kan använa tyska euros på Åland osv. Bra att man röstar om något man har så "stor"koll på tycker jag...
  • Clarissa83
    Svar på #683
    Haha ja verkligen! Det är lite som gnälltanterna tänker, "så här har det alltid varit och kommer så förbli!!" Utan vidare anledning.
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Foxx

Men svenskar är ju speciella, punkt slut Sen tar det väl på deras heder att alla andra visar sig ha rätt. För dom trodde ju att oj så bra det är med egen valuta då man SJÄLV kan bestämma mer. Mm, tydligt det. Men, det är ju grejt för oss som vill handla grejer

• Foxx

Förresten Garage, skulle inte du sova tidigt, eller är det bara jag som är gamling och tycker att klockan är seeent Vad gör du uppe kvinna!

• Garageänkan
    Svar på #686
    Ja men du vet, jag fastna i en diskussion och så lät T mig sova en stund på soffan också. Ondskefullt. SÅ jag är pigg tyvärr.
  • Foxx

Jaa det var elakt av honom, han borde faktiskt ha knuffat dig eller nåt Det är ett helsike då man är för pigg för att somna, speciellt då man VET att man ska upp tidigt. Jag har iofs alltid knepigt att somna, tar säkert närmare timmen varje kväll. Och då jag PRECIS håller på och somnar så börjar Bubbeliblobb och hundarna snarka ikapp. I OTAKT dessutom. Ganska charmigt. Brukar visserligen nypa åt hans näsa tills han andas som folk, men iaf.

• Me81

hallo!
    Jiises va ni skrivit..
    Igår jobba gubben o jag..B e hos moster m familj
    Idag ska vi åka dit på 14-årskalas o hämta hem halva bohaget vi hade med igår eftersom hon sku sova där

Svar på tråden Ålandstråd 8