• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83

Hej hallå.. Någon härinne som haft bekymmer med bortdomnade armar och sjuka leder nattetid??

♥BF 31 Juli ♥
  • snöfall

men usch o fy vad jag är förkyld först feber o nu förkylning.. när ska man få vara frisk?

• snöfall

smillamilla: usch då, är hon också sjuk..
    malvina var hemma från dagiset förra veckan i feber men har fortfarande hemsk hosta, hon får alltid hosta o blir rossligt när hon är sjuk, har mer eller mindre varit rosslig i 1 år snart..Trodde att jag sku klara mig från febern men den kom i söndags, o nu är det få förkylningen som tagit över.. Längtar till våren o sommaren, man brukar ju vara minre sjuk då!

• SmillaMilla
    snöfall skrev 2009-03-10 12:43:10 följande:
    smillamilla: usch då, är hon också sjuk.. malvina var hemma från dagiset förra veckan i feber men har fortfarande hemsk hosta, hon får alltid hosta o blir rossligt när hon är sjuk, har mer eller mindre varit rosslig i 1 år snart..Trodde att jag sku klara mig från febern men den kom i söndags, o nu är det få förkylningen som tagit över.. Längtar till våren o sommaren, man brukar ju vara minre sjuk då!
    men har du testat henne för förkylningsastma?

jo svea har haft feber sedan i fredags, lite bättre med febern, men skriker heeela dagarna o nätterna, vägrar äta, skal "kjamas" hela tiden.
  • snöfall

nej hon har inte testat för det.. var i somras på massa grejjer, allergi tester o sånt.. o påpekade att hennes pappa har allergier o astma o även hennes morfar.. men de trodde inte att hon hade nåt sånt.. vet inte, känns som man får nån sorts stämpel på sig om man besöker läkare mer än 2 gånger i månaden.. o hatar när de frågar om det är första barnet.. så nu har jag faktiskt inte varit till läkare med henne (bara för öronen då) för ingen verkar ta mig på allvar ändå.. får bara svaret att alla barn är förkylda...

• SmillaMilla
    snöfall skrev 2009-03-10 12:48:22 följande:
    nej hon har inte testat för det.. var i somras på massa grejjer, allergi tester o sånt.. o påpekade att hennes pappa har allergier o astma o även hennes morfar.. men de trodde inte att hon hade nåt sånt.. vet inte, känns som man får nån sorts stämpel på sig om man besöker läkare mer än 2 gånger i månaden.. o hatar när de frågar om det är första barnet.. så nu har jag faktiskt inte varit till läkare med henne (bara för öronen då) för ingen verkar ta mig på allvar ändå.. får bara svaret att alla barn är förkylda...
    men har hon varit så rosslig länge så skall du absolut gå till läkaren! bättre med en sådan stämpel än ett dåligt barn! skitjobbigt o andas med astma ju!
  • snöfall

jo, men de hävdade ju i sommras/höstas att hon inte har nåt.. men kanske man sku ta o söka sig till privatläkare..kanske man sku bli tagen mer på allvar då...

• Me81

matilda:har hon heltäckande försäkring så e d ju fritt fram o gå till privat utan att behöva stå för kostnaden dessutom!

Svar på tråden Ålandstråd 8