• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Emilia82

Nilam:jo det är ju skönt ibland även om det ej är långt bort:) hoppas hon ej blir sjuk! här blir barnen alltid det när jag eller P och jag ska åka någonstans:S

• Clarissa83

Påtal om kort så skaffa vi plussa är vi flytta ut i skogen typ augusti september förra året, men det riktiga kortet har inte kommit ännu.. Skulle behöva ringa och gnälla lite känner jag ^^

♥BF 31 Juli ♥
  • Me81
    Svar på #782
    ja skulle fylla i det en gång i norrtälje men sen kom d fram till att ja inte kunde få det..men meddela om du får!
  • Me81

Quiet thoughts skrev 2009-03-10 22:45:29 följande:

Vår kråkmedicin heter expigen och smakar typ lakrits
    Jo ja misstog mig..trodde att d va kråkmedicinen ja köpte men tydligen hade ja tagit en annan..som hette kvilla
  • Me81

clarissa:ja d borde ju iaf hitta fram...

• Trollvinter

Quiet thoughts skrev 2009-03-10 20:46:06 följande:

Hmm Lova fick inga koppor förut fast vi träffat en som fick koppor typ dagen efter.Vi vet inte säkert om hon haft iom att hon hade någe bettliknade blåsor förut dock ej fler än 5. Men jag hade likat. Vart som vanligt förutom några ynka blåsor.Å då var jag 14 år t.om min kompis lyckades jag smitta också, hon va typ skitdålig.
    Jo precis, som jag skrev så smittar d innan blåsorna kommer!
  • ina2girl

Me81: Ja risken e stor att jag inte får det nog, men kassörskan sa att vi nog kunde prova, om man inte får det så händer det ju heller inget

äsch flickan hade öroninflammation så det var besök till HC idag ska försöka få i henne medecin men hon spyr nästans när hon ser tabletter...fler som har barn som svårt att äta medeciner?
    Tur att hon i övrigt är frisk för annars skulle det nog vara en kamp. Hon ska va hemma idag o imorgon iaf, typiskt så ska ju dagistanten komma på besök just imorgon o det har ju tjejen längtat så efter men vi har ju inte fått nån info om det heller så.....men dagistanten sa att de skulle få komma till dagis nästa vecka o hälsa på så hon får väl ta igen det då iställe

• SmillaMilla

JAAAAA Svea har inte vattkoppor! Nässelfeber, en reaktion på tredagarsfeber, var det. Såååå skönt, Så nu är hon frisk Det vänder snabbt här. Så me81 o emilia det blir party här på fedag

• Quiet thoughts
    SmillaMilla skrev 2009-03-11 14:57:25 följande:
    JAAAAA Svea har inte vattkoppor! Nässelfeber, en reaktion på tredagarsfeber, var det. Såååå skönt, Så nu är hon frisk Det vänder snabbt här. Så me81 o emilia det blir party här på fedag
    skönt. Alvin hade också nässel iom en förkylning.
  • LuMa
    ina2girl skrev 2009-03-10 22:39:00 följande:
    Luma: de har kanske skickat det till Lund...hade Amelia för ett bra tag sen o fick hela tiden ringa o nojsa när prenumenationen tog slut så sket jag i det för jag var så trött på att nåjsa med dom. Då sa de att vi hade samma postnummer som Lund o mycket post läses tydligen elektroniskt o då hamnar posten ofta till just Lund....grrrFörsöker få H&M club kort få se om det lyckas, tvivlar på det faktiskt.....
    Ja, det är inte alls omöjligt.
    Jag ringde till Lund en gång och letade efter ett paket som var på villovägar och dom sa då att det kommer säckvis dit alla dagar som ska till Åland..
Svar på tråden Ålandstråd 8