• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • ina2girl

Luma: de har kanske skickat det till Lund...hade Amelia för ett bra tag sen o fick hela tiden ringa o nojsa när prenumenationen tog slut så sket jag i det för jag var så trött på att nåjsa med dom. Då sa de att vi hade samma postnummer som Lund o mycket post läses tydligen elektroniskt o då hamnar posten ofta till just Lund....grrr

Försöker få H&M club kort få se om det lyckas, tvivlar på det faktiskt.....

• ina2girl

Förresten så har vi nog nån sjuka här hemma med, tösen e väldans trött o klagade på tanden eller örat det var väldigt flummit iaf o snoren rinner
    Ingen feber dock...få se om man måste fara o visa upp henne till vårt eminenta sjukhus....

• Clarissa83
    Svar på #784
    Expigen is the shit
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan

Godmorgon, kikar in snabbt innan jobbet. Ska knata genom skogen i en halvmeter snö, börjar låta som på den gamla goda tiden....

Inatt är det LillMs fjärde natt helt utan blöja och han är så duktig. Skönt att han är blöjfri innan nästa kommer (ekonomisk)

M och T ska till labben nu och ta prover på M så vi får nån rätsida på allt. Ha det bra alla!

• Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-03-10 23:35:10 följande:
    Expigen is the shit
    den fick jag också när jag var barn. därför glömmer jag inte namnet på den innan jag blir dement
    barndomsninnen ihop med en termometer i kvicksilver som mamma gömt uppe på ett skåp innan de mordernare termometrarna kom.

andra barndomsminnen var öronvärksdroppar.
  • Nilam 84

Expigen e kråkmedicin de Vi kör med homeopat host medicin åt M. Den heter Senegan-superduper bra!!

En hos M´s dagmamma blev magsjuk i förrgår och for hem, idag hade hennes egna barn börjat spy vid frukosten Hoppas hoppas M klarar sig. men hon e nog där idag. Blir hon sjuk så e hon ju nog redan smittad så..
    Känns inge vidare att resa bort å veta att man har en sjukling hemma (ifall hon blir)

Riktiga Ikea kortet kom efter typ 2-4 veckor, kommer int riktigt ihåg...Men det stod som sagt 22100 LUND på min adress..

• Nilam 84
    Emilia82 skrev 2009-03-11 09:13:36 följande:
    Nilam:ha missat,vart ska du resa?
    Ja ska bara till Riga över helgen med jobbet. Men trevligt att komma bort!
Svar på tråden Ålandstråd 8