• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • snöfall

malvina har nog ätit amoxin mot öronen men inte fått nå reaktioner på det.. inte vad jag vet iaf

• Clarissa83

Ni som väntar kiddo, har ni något namn "färdigt" beroende på kön? Eller tänker ni inte fundera på det förrän bebbo hoppar ut? Ja ni som varit gravida kan ju berätta hur ni gjort också

♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-03-11 20:50:28 följande:
    Ni som väntar kiddo, har ni något namn "färdigt" beroende på kön? Eller tänker ni inte fundera på det förrän bebbo hoppar ut? Ja ni som varit gravida kan ju berätta hur ni gjort också
    Lova var en Julia tills hon kom ut sedan vart hon en Lova absolut.
    Alvin var en Alvin då vi fick veta att han var en pojke. Skulle han inte varit en pojke utan en tjej så skulle det högst troligtvis varit en Malva.

Lova tyckte Alvin skulle heta Anton efter en bebis i en bok
  • Foxx

Mina kontaktlinser brukar också ta ett varv ner till Lund enligt optikern. Kanske dags att reagera efter några ggr och sätta ut AX före, speciellt som företag om man beställer ofta från sve :P
    Garage, Troll: Jag tycker ju att vår Voffla är både rymlig (ett helt partycrew får tydligen plats, har jag hört) OCH rolig. Fast jag är ju partisk, lite svennevarning kanske det är på själva modellen. Däremot är domdär nyaste apfula. Men med lite våld får man in både rottweiler och barnvagn i skuffen. Eller ett barn i varje bur om man tycker det behövs. Eller två små vuxna som är ostyriga på fyllan, eller så.

• SmillaMilla
    Clarissa83 skrev 2009-03-11 20:50:28 följande:
    Anton var en anton redan från början. Då viste vi att det var en pojke. Sedan kunde vi inte byta nman på honom, han var ju en anton. Svea var en Harry. Vi var ju helt säkra på pojke (hade inte kollat innan), men jag hade en lång lista på vad det kunde bli om det var en flicka. Sambon gillade inte namnet svea från början, men när hon kom ut o jag sa att hon ser ut som en svea kunde han inte motstå. Kommer inte att få fler bio barn, men jag har namn som jag görna skulle sätta på några, så det går inte riktigt ihop här. Smygdöper Sveas dockor
  • SmillaMilla
    Quiet thoughts skrev 2009-03-11 20:53:28 följande:
    Lova var en Julia tills hon kom ut sedan vart hon en Lova absolut. Alvin var en Alvin då vi fick veta att han var en pojke. Skulle han inte varit en pojke utan en tjej så skulle det högst troligtvis varit en Malva. Lova tyckte Alvin skulle heta Anton efter en bebis i en bok
    Hon har bra smak
  • Emilia82

Corinne skulle ju ha hetat vincent om hon vart pojke:D Corinne vet jag ej riktigt vart vi fick ifrån:D
    Tuwa skriver vi med w för att min mommo hette med v...men kom nog på namnet typ på bb...

• Clarissa83
    SmillaMilla skrev 2009-03-11 21:03:07 följande:
    Anton var en anton redan från början. Då viste vi att det var en pojke. Sedan kunde vi inte byta nman på honom, han var ju en anton. Svea var en Harry. Vi var ju helt säkra på pojke (hade inte kollat innan), men jag hade en lång lista på vad det kunde bli om det var en flicka. Sambon gillade inte namnet svea från början, men när hon kom ut o jag sa att hon ser ut som en svea kunde han inte motstå. Kommer inte att få fler bio barn, men jag har namn som jag görna skulle sätta på några, så det går inte riktigt ihop här. Smygdöper Sveas dockor
    Haha, ja det kommer jag också att göra, finns så mkt fina namn men SÅ många barn vil jag helst inte ha ^^FÅr skaffa fler kattor ist kanske

Troll, kollar du på förlossningskliniken??? Vi har fått nytt modem finally
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Clarissa83

Fler namnhistorier?

♥BF 31 Juli ♥
Svar på tråden Ålandstråd 8