• Niinaaa

Fejkbröst

Är det inte egentligen för sorgligt att vi kvinnor ska måsta känna oss så otillräckliga att vi tycker att det är helt ok att lägga ner tusentals kronor på att operera brösten!?

Egentligen är det helt sjukt ju!
    Säg nu ainte att vi väljer själv osv föe egentligen är det ju det sjuka idalet som gör att vi VILL VÄLJA så.

• Svar på tråden Fejkbröst
  • Bebbe2006

Sorgligt att en del är så avundsjuka att de blir tvungna att starta en tråd om det.

• Niinaaa
    Svar på #1
    nej verkligen INTE.
    Såklart nån skulle kunna vrida till det man skriver
  • llinaa

ren avensjuka att starta en tråd om de

• Niinaaa

My god...

Jag är inte avundsjuk. Jag har tokfina bröst.
    Alla gillar inte dagens ideal sm gör att kvinnor tvingas op. sig för att duga

NÅN måste ju hålla med mig??

• Hallonmopeden

Nope jag håller inte med dig!! Har man tokfina bröst kanske man inte är rätt person att uttala sig?!

• MaryD

Får gratulera ts till sina "tokfina" bröst
    Jag hade också tokfina bröst, men ansåg att de var snäppet för små för min smak. Nu är de - "efter tusentals kronor" - en storlek större och fortfarande tokfina

• Hallonmopeden

Åhh vad avundsjuk jag blir MaryD. Har beställt tid för konsultation efter 15 års önskan om bröst, har toksmå och vill bara se "normal" ut!!

• sär skriven

Men då mår du ju bra med dina bröst. Eftersom du ens avvägt saken och kommit fram till att de ÄR tokfina, eftersom du ens anser att det finns "tokfina" bröst måste du ju även anse att det finns fula/tokfula bröst? Och om man nu råkar känna att man har tokfula bröst, ska man då inte få operera sig för att små nippertippor som du sitter och gnäller?

Jävlar i det.

Niinaaa skrev 2009-02-20 08:29:26 följande:
    My god... Jag är inte avundsjuk. Jag har tokfina bröst. Alla gillar inte dagens ideal sm gör att kvinnor tvingas op. sig för att dugaNÅN måste ju hålla med mig??
  • MaryD

Hallonmopeden skrev 2009-02-20 09:13:40 följande:

Åhh vad avundsjuk jag blir MaryD. Har beställt tid för konsultation efter 15 års önskan om bröst, har toksmå och vill bara se "normal" ut!!
    Va roligt! Då är det ju verkligen hög tid nu
  • MaryD

Btw... det enda jag tycker är sorgligt är hur människor lägger ner energi på att tycka så himla mycket. Varför bryr man sig ens om andra människors utseende (om de inte uppenbart äventyrar sin hälsa, t ex genom extrem fetma el anorexi)?

Om någon vill banta, op näsan, klippa håret, sminka sig, fixa naglarna, klippa tånaglarna, plocka ögonbrynen så skiter väl jag i det. Var och en gör vad som känns bra för den.

Svar på tråden Fejkbröst