Jag tror inte ts är avundsjuk.
Mina bröst "duger" tyvärr inte längre nu för att jag har ammat, dom är hängiga och mindre. Därför måste jag operera dom för att "passa in" i detta samhälle. För alla tjejer ska ju vara perfekta, inte sant.
Om vi säger så att om alla människor levde ensamma på varsin planet, inte fan skulle vi operera oss då och hålla på. Utan det är ju enbart för att eftersträva att vara "snyggast". Så enkelt är det. Jag kan nu tycka att det var bättre förr då det inte fanns något som hette skönhetsoperation.
Jag opererar brösten nu för att jag vill det, för att jag vill känna att jag passar in och duger. Jag vill ju inte se "ful" ut.
Det handlar ju inte bara om bröstoperationer, man ska vaxa sig man ska ha platt mage man ska ha stora iallfall "dugliga" bröst man ska ha fint hår man ska ha jämn hud. Fan va mycket man "ska ha" här i samhället. Ja hoppas allt vänder snart, men det tror jag inte. Det kommer bara bli värre och värre. Snart finns det väll bara dom "fattiga" som faktiskt ser MÄNSKLIGA OCH NORMALA ut.! Men men så är det. :-P