ÅÅååhhhhh som om jag sagt det själv 
MaryD skrev 2009-02-20 09:25:00 följande:
Btw... det enda jag tycker är sorgligt är hur människor lägger ner energi på att tycka så himla mycket. Varför bryr man sig ens om andra människors utseende (om de inte uppenbart äventyrar sin hälsa, t ex genom extrem fetma el anorexi)? Om någon vill banta, op näsan, klippa håret, sminka sig, fixa naglarna, klippa tånaglarna, plocka ögonbrynen så skiter väl jag i det. Var och en gör vad som känns bra för den.
Har inte läst igenom hela tråden men ska själv fixa till mina, och det är INTE för att "idealet" är så som TS påstår.
När man haft stora bröst sen tidigare, ammat två barn och håller på att omforma sin kropp med träning och viktnedgång, så ser dom inte ut som dom gjorde en gång i tiden, och jag är trots allt bara 28.... så detta är för min egens skull och för min egen självkänsla,
och NEJ jag behöver inte hjärnopereras och jobba på min självkänsla, för jag vet hur dom såg ut en gång i tiden och visst "bröst blir ju så" när man fått barn, men va fan,
MAN LEVER BARA EN GÅNG!!! och vill man och kan man göra nåt åt det, så varför inte?!
Och som inlägget jag citerade: Varför kan man inte bara sköta sig själv och skita i vad andra gör.... vem är du att dömma andra?!