• BulbusCordis

Tror du på medium?

Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?

Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.

• Svar på tråden Tror du på medium?
  • TBS
    Trynträ skrev 2009-03-09 21:22:35 följande:
    R Franklin skrev 2009-03-09 21:17:23 följande:
    Å f*n. Jag har ju iofs en lyckovätte vid öppna spisen i köket.
    "lyckovätte"??? Allvarligt! jag börjar tro att du driver med mig.
  • Mysan59
    TBS skrev 2009-03-09 20:49:33 följande:
    Vill du berätta?
    Det kan jag göra nån gång, men just nu ska jag förbereda mig för sängen, ska upp och jobba i morron.

Ska ut med hundar nu osv.
  • Mysan59

R Franklin skrev 2009-03-09 21:17:23 följande:

Vad sägs om ett ögonvittne som sett en tomte? overnaturligt.ifokus.se/Forum/Read.aspx...
    Han som skrev det där, dog för några månader sen, av sitt medfödda hjärtfel, så jag vill inte diskutera det.
  • Trynträ
    TBS skrev 2009-03-09 21:26:17 följande:
    "lyckovätte"??? Allvarligt! jag börjar tro att du driver med mig.
    Den är ca 1 cm stor. Gjord i lera. Köpte den på en hantverksmässa för 10 kr för jag ville handla nåt.
  • TBS

"Men du! hur såg han ut..Kan du inte beskriva honnom, hadde varit så rolig o set om han såg ut som den lilla Nissen som jag har set. Fast det stämmer inte på Janes beskrivning, för jag är ingen snäl mäniska.."
    (saxat från "övernaturligt i fokus")

För att få se tomtar måste man ha "ett gott hjärta och ett rent sinne". Så för mig är det nog kört;)
    (däremot behöver man tydligen inte kunna stava hjälpligt)

Ot men det här är så hysteriskt roligt!

• Trynträ
    TBS skrev 2009-03-09 21:35:34 följande:
    "Men du! hur såg han ut..Kan du inte beskriva honnom, hadde varit så rolig o set om han såg ut som den lilla Nissen som jag har set. Fast det stämmer inte på Janes beskrivning, för jag är ingen snäl mäniska.."(saxat från "övernaturligt i fokus")För att få se tomtar måste man ha "ett gott hjärta och ett rent sinne". Så för mig är det nog kört;)(däremot behöver man tydligen inte kunna stava hjälpligt)Ot men det här är så hysteriskt roligt!
    Har du provat ställa ut en tallrik tomtegröt på trappan? Då ska de ju flockas har jag hört.
  • TBS
    Trynträ skrev 2009-03-09 21:37:07 följande:
    Har du provat ställa ut en tallrik tomtegröt på trappan? Då ska de ju flockas har jag hört.
    Jag antar att det skulle attrahera en och annan råtta men jag kan satsa mitt högra bröst på att det inte kommer att finnas minsta spår av någon tomte:)

Hörrudu Trynträ! Du verkar ju tycka att det är ganska underhållande med folk som tror på tomtar, tar du dem inte på allvar??
  • Mysan59
    TBS skrev 2009-03-09 21:35:34 följande:
    "Men du! hur såg han ut..Kan du inte beskriva honnom, hadde varit så rolig o set om han såg ut som den lilla Nissen som jag har set. Fast det stämmer inte på Janes beskrivning, för jag är ingen snäl mäniska.." (saxat från "övernaturligt i fokus") För att få se tomtar måste man ha "ett gott hjärta och ett rent sinne". Så för mig är det nog kört;) (däremot behöver man tydligen inte kunna stava hjälpligt) Ot men det här är så hysteriskt roligt!
    Nu vill jag bara påpeka att du hånar en person som är död.

(Innan jag lägger mig)
  • TBS
    Mysan59 skrev 2009-03-09 21:40:51 följande:
    Nu vill jag bara påpeka att du hånar en person som är död. (Innan jag lägger mig)
    Då får jag väl hoppas att h*n inte kommer tillbaka och spökar för mig
  • R Franklin
    Mysan59 skrev 2009-03-09 21:32:51 följande:
    Han som skrev det där, dog för några månader sen, av sitt medfödda hjärtfel, så jag vill inte diskutera det.
    Då skippar vi väl tomtarna och fokusera på vättarna istället...

existens.ifokus.se/Forum/Read.aspx
Svar på tråden Tror du på medium?