• BulbusCordis

Tror du på medium?

Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?

Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.

• Svar på tråden Tror du på medium?
  • Fröken Freda
    R Franklin skrev 2009-03-20 20:37:46 följande:
    Jag kan kort summera länkarna, de går till artiklar som tar upp historier om människor som på ett eller annat sätt mist livet pga sk mediala människor, det har alltså ingenting med pengar att göra.
    det du snackar om där har inte med medialitet att göra utan det hanldar om folk som är brottslingar att göra. Människor som drar äkta medium i smutsen!
    En äkta medial människa gör inte en annan människa illa då en grundpelare inom medialitet är att vara mycket förlåtande och aldrig skada en annan människa!
    ♥ BF 20 November 2009 ♥
  • Fröken Freda
    Mysan59 skrev 2009-03-20 20:58:53 följande:
    R Franklin skrev 2009-03-20 20:37:46 följande: Ja men nu börjar jag förstå varför det inte går att diskutera med dig, eftersom du förmodligen jämför ALLA som säger att dom är mediala, med det du sitter och läser. Du tror väl att vi går på allt som sägs, som vissa personer i artiklarna har gjort, men dom flesta gör inte det! Och dom jag känner skulle aldrig göra nåt liknande! Det finns folk som bluffar och försöker tjäna pengar inom alla områden! För då kan vi ju också se på hur vissa läkare beter sig: www.tv4.se/1.892050/2009/03/13/lakare_greps_r... marianova.com/users/prinsessanmalin/blog/kall... Om man nu ska hålla på och hårddra det. För dessa läkare är minst lika farliga...
    Tummen upp!
    ♥ BF 20 November 2009 ♥
  • TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:27:31 följande:

det du snackar om där har inte med medialitet att göra utan det hanldar om folk som är brottslingar att göra. Människor som drar äkta medium i smutsen! En äkta medial människa gör inte en annan människa illa då en grundpelare inom medialitet är att vara mycket förlåtande och aldrig skada en annan människa!
    Grundpelare?

Talar du för världens samtliga medium nu? Varför skulle en medial människa inte samtidigt kunna vara elak eller psykiskt sjuk?
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-20 18:18:25 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-20 10:42:17 följande: Att svara något annat än NOLL på den frågan skulle innebära att allt jag tidigare skrivit vore lögn;)
    Uppfattar jag det rätt nu: Du har aldrig spått dig?
    Ändå sitter du här och snackar om det som om du visste allt om det. Intressant! Du har med andra ord NOLL erfarenheter i ämnet då också.
    ♥ BF 20 November 2009 ♥
  • TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:31:12 följande:

Uppfattar jag det rätt nu: Du har aldrig spått dig? Ändå sitter du här och snackar om det som om du visste allt om det. Intressant! Du har med andra ord NOLL erfarenheter i ämnet då också.
    Det är därför jag frågar.
    Vill du vara snäll och svara?
  • TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:31:12 följande:

Uppfattar jag det rätt nu: Du har aldrig spått dig? Ändå sitter du här och snackar om det som om du visste allt om det. Intressant! Du har med andra ord NOLL erfarenheter i ämnet då också.
    Frågan jag fick lyder: "Hur många gånger under hela ditt liv har du gått till en medial människa och spått dig?"

Eftersom att jag inte tror på medialitet kan jag bara svara noll, även OM jag faktiskt har varit hos en spåtant
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-21 12:32:31 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:31:12 följande: Det är därför jag frågar. Vill du vara snäll och svara?
    Frågan? Jag uppfattade ingen fråga i ditt senaste inlägg, jag citerar:
    Att svara något annat än NOLL på den frågan skulle innebära att allt jag tidigare skrivit vore lögn;)

Frågor påvisas med ett frågetecken efter en fråga och meningen är inte formulerad som en fråga. Var däremot jag som ställde en fråga till dig.
    ♥ BF 20 November 2009 ♥
  • Fröken Freda
    TBS skrev 2009-03-21 12:34:38 följande:
    Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:31:12 följande: Frågan jag fick lyder: "Hur många gånger under hela ditt liv har du gått till en medial människa och spått dig?" Eftersom att jag inte tror på medialitet kan jag bara svara noll, även OM jag faktiskt har varit hos en spåtant
    Då har du enligt min mening inte tillräckligt med erfarenhet som ligger till grund för dina påståenden som du hittills lagt in i denna tråden.  Då tycker jag det är mycket intressant hur man kan vara så tvärsäker på allt som vederbörande skrivit i denna tråd.
    ♥ BF 20 November 2009 ♥
  • TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:35:50 följande:

Frågan? Jag uppfattade ingen fråga i ditt senaste inlägg, jag citerar: Att svara något annat än NOLL på den frågan skulle innebära att allt jag tidigare skrivit vore lögn;)Frågor påvisas med ett frågetecken efter en fråga och meningen är inte formulerad som en fråga. Var däremot jag som ställde en fråga till dig.
    Min fråga finns i inlägg #373
  • TBS

Fröken Freda skrev 2009-03-21 12:37:16 följande:

Då har du enligt min mening inte tillräckligt med erfarenhet som ligger till grund för dina påståenden som du hittills lagt in i denna tråden.  Då tycker jag det är mycket intressant hur man kan vara så tvärsäker på allt som vederbörande skrivit i denna tråd.
    Hur många spåtanter måste jag besöka innan jag kan anses ha grund för mina påståenden?
Svar på tråden Tror du på medium?