Tror du på medium?
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ha ha ! Det är ju en stor bluff!
Hur kan någon vettig människa tro på sånt skit!
Fröken Freda skrev 2009-03-17 16:41:43 följande:
Det som jag tycker är väldigt märkligt är att uppenbarligen ALLA som kan spå är av inställningen att det inte är nån mening med att bevisa att deras talanger är riktiga.
Inte EN ENDA av dem tycker att det kunde vara för samhällets intresse att veta att denna förmåga finns på riktigt.
Inte EN ENDA tycker att det kan vara en god insats att stärka de som fått kontakt med döda släktingar genom att visa att det går - och därmed skulle de slippa bli ifrågasatta och "hånade" av skeptiker som hävdar att de inte alls fått kontakt utan blivit lurade.
Inte EN ENDA vill passa på att göra ovanstående och samtidigt tjäna en massa pengar (Randis miljon).
Etc.
Mycket märkligt. Inte en enda utstickare i gruppen mediala alltså.
jag kan tala om att jag tro på medium .jag har bevis på att vissa är seriösa jag rinde en för att kolla om hon kunde se vad som hänt våra katt felix han försvann för ca 4 år sedan .hon kunde se att han fanns i vår närhet på ca en kilometer längre bort i ett vitt tegel hus så jag och barnen traskade dit och ringde på dörren och frågade om de hade en katt som såg ut som våran och tog med oss foto + i de handlingar så vi kunde kolla om de var våra felix .och tro de eller inte men det var han hur kan man sitta i eskilstuna och tala om vart han fanns i falun om man inte är ett bra medium .så nu är han hemma igen och alla är glada och lyckliga .
Fröken Freda skrev 2009-03-19 15:47:35 följande: