Tror du på medium?
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
Ja,tror du på att medium kan se borttappade saker osv?
Jag personligen tror inte alls överhuvudtaget på mediala förmågor.
R Franklin skrev 2009-03-21 17:30:22 följande:
Vad anser ni om hypnos och liknande? Det måste väl ändå också vara svårt att bevisa. Vad är det som säger att den hypnotiserade inte spelar med i hypnotisörens trick?
Fröken Freda skrev 2009-03-21 17:51:05 följande:
Ärligt talat så känner jag inte ens till den person du refererar till.
Hur han väljer att arbeta vet jag inte och tänker därför inte lägga någon tyngd i att ta reda på det eller sätta mig in i det just nu.
Men eftersom jag med 150% säkerhet vet att den infon som mediumet gav mig om mig själv inte kunde ha läckt ut på något vis, what so ever, så vet jag att hon aldrig skulle kunnat gissa sig till den infon. Och det var mycket info som en sådan person du syftar till aldrig skulle kunna komma fram till på något vis annat än om jag berättat det själv för h*n.
Och om någon skeptker eller vetenskapsman eller vad du nu må vara nu skulle vilja förklara för mig i detalj hur denna spåkvinna kunde ta reda på info om mig som ingen annan än jag själv kunde veta om så snälla berätta gärna det. Jag vet dock att det inte finns något svar till det annat än att hon faktiskt var medial, det finns nämligen inga andra möjligheter i det här fallet.
Sen får ni tycka vad ni vill om det men ni var inte med så.