• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84

Hade varit skoj att ses, men har fullt upp hela dagen imorron bla UL Äntligen!

Har haft en stressig och farig dag så nu ska vi hoppa i säng så vi kommer upp imorron, blir tidigt iväg imorron också dvs att det är två trötta ungar som vi ska få med oss.

Hoppas ni har haft en skön dag allihopa, varit så skönt idag ju. Hade önskat att man hade kunnat njuta lite mera av det bara. Hoppas på fint väder i helgen med så man hinner njuta av det.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 22:43:27 följande:
    Ja, det tänkte jag. Efter att jag varit på bvc så vid 11 tiden blir det nog att jag kommer. Jag tänkte mest bara om nån ville ses på eftermiddagen efter att jag hämtat Leo på dagis.
    hänger gärna på ner dit med, kan va skönt att komma bort från lambohov lite med..
  • Fru T

uj va trött ja är

det e ju typiskt för har ja ingen tid att passa så vaknar ja pigg som en lärka med tuppen. men idag när ja har en tid å passa ja då är ja sjuukt trött

å ont som fan i höfterna me så får väll se hur länge ja härdar ut på en jävla stol inte så överdrivet länge skulle ja tro...

första föräldraträffen idag...

Åh vad jag längtar
  • Marayah

Go morron!!!

Idag är man på tipp topp humör när man vaknar och ser att den UNDERBARA solen visar sig även idag.
    Nu ska här göras frulle...

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-03 08:14:54 följande:
    Go morron!!!Idag är man på tipp topp humör när man vaknar och ser att den UNDERBARA solen visar sig även idag. Nu ska här göras frulle...
    godmorgon
    här skulle man haft sovmorgon till 7:30.men icke stora tösen vaknade tidigt och hade jättehög volym på tv.

idag kommer sonen hit och då blir det full fart.
    nu på förmiddagen ska jag ta en tur til stan och kolla symönster och tyger.bara att bita ihopp trots värken.fast idag är den lite bättre.

vill nån ta en fika nästa vecka på påsklovet?
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-03 08:09:50 följande:
    uj va trött ja är det e ju typiskt för har ja ingen tid att passa så vaknar ja pigg som en lärka med tuppen. men idag när ja har en tid å passa ja då är ja sjuukt trött å ont som fan i höfterna me så får väll se hur länge ja härdar ut på en jävla stol inte så överdrivet länge skulle ja tro... första föräldraträffen idag...
    lycka till... med till trädgårdsföreningen i eftermiddag??
  • Familjetrollet

idag har de som har hand om gräsmattorna fått vårkänslor.de klipper gräset här utanför.*skratt*

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 07:46:36 följande:
    hänger gärna på ner dit med, kan va skönt att komma bort från lambohov lite med..
    Kul Jag hämtar Leo kl 14, sen tar vi bussen utanför dagis så Leo slipper gå så långt. Den går 14.14 så vi är nog vid trädgårdsföreningen lite efter 15.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

jag tar nog bussen härifrån men det är ju bara att vi träffas/skiljs åt/träffas igen..

• dinana

Godmrogon.... vilken underbar morgon man vaknade med idag. Dottern nästan sprang till dagis (jag fick bära henne de sista hundra meterna dock). Har fått tillbaka delar av känseln i handen nu, men skall ringa ner på en gång till BM.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!