• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 08:30:14 följande:
    idag har de som har hand om gräsmattorna fått vårkänslor.de klipper gräset här utanför.*skratt*
    Det var som här igår då.. då hade de fullt upp här utanför med att sopa gatorna och de bjöd på fika och donade. Riktigt trevligt med sådana dagar. Molly hon satt och lekte i sandlådan från 11-14.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 08:45:10 följande:
    jag tar nog bussen härifrån men det är ju bara att vi träffas/skiljs åt/träffas igen..
    Ja, det blir ju jättebra.
    Jag går väl hemifrån dig lite innan 13 senast så jag hinner hem o plocka iordning lite saker innan jag hämtar Leo.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 08:49:28 följande:
    Det var som här igår då.. då hade de fullt upp här utanför med att sopa gatorna och de bjöd på fika och donade. Riktigt trevligt med sådana dagar. Molly hon satt och lekte i sandlådan från 11-14.
    ja man får hoppas att de sopar bort gruset.här är det stora grushögar överallt.lillan har lyckats snubbla och skrapade upp både knä och händer rejält i förrgår.

skönt att du mår bättre idag
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 09:26:12 följande:
    ja man får hoppas att de sopar bort gruset.här är det stora grushögar överallt.lillan har lyckats snubbla och skrapade upp både knä och händer rejält i förrgår. skönt att du mår bättre idag
    ja visst är det skönt, trodde aldrig de skulle komma och ta bort gruset.

har ingt till KH och de bad mig ringa förlossningen, som i sin tur sa att det inte var deras avdelning utan att jag skulle ringa vårdcentralen istället. så ja, jag får väl ringa dit istället.
  • JePaLuLi

Vart ligger trädgårdsföreningen och vad gör man där? Är det en lekpark?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Vilken finfin dag! Jag har tokpluggat sen halv åtta samt satt igång fyra maskiner tvätt, helt underbart. Undrar om jag orkar städa idag mellan tentaplugget också. Ska bli intressant att se. :) Vore skönt att få det städat, det är för hemskt här hemma. :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana

Här går städning bort... jag får sitta här i min fåtölj...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-03 09:46:05 följande:
    Vart ligger trädgårdsföreningen och vad gör man där? Är det en lekpark?
    finns lekpark o massa gräsmatta o fik o glass o änder... hmm hur ska man förklara vart det ligger... drottninggatan nästan korsningen till djurgårdsgatan...  kan gärna möta upp dig om du vill med...
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:12:29 följande:
    finns lekpark o massa gräsmatta o fik o glass o änder... hmm hur ska man förklara vart det ligger... drottninggatan nästan korsningen till djurgårdsgatan...  kan gärna möta upp dig om du vill med...
    Det låter jättemysigt!
    Det vore ju jättesnällt! Kan vi ses vid trädgårdstorget eller så?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-03 10:39:13 följande:
    Det låter jättemysigt! Det vore ju jättesnällt! Kan vi ses vid trädgårdstorget eller så?
    hahahaha trädgårdstorget??? är det det som ligger där uppe med hästen på eller de där nere vid H&M
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!