• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Diana: Jag tycker att du ska åka in o få det där uppkollat, ge dig INTE! Det kan vara rent av livsfarligt!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Jenny: Vincent har invigt skorna idag som jag köpte av dig, såå fina Han var ute o gick med dem idag när vi var på gården o lekte

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-02 20:22:41 följande:
    hittat skötväskan ja vill ha nu (läs SKA ha) ÄNTLIGEN mannen höll på att ramla baklänges när ja berätta vad den kosta Ju ju BeTween + BeConnected
    googlade, kollade o gillade.. den va ju skitsnygg... kul att du hittade nåt du vill ha o känner att du kan trivas med..
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 21:40:47 följande:
    Jenny: Vincent har invigt skorna idag som jag köpte av dig, såå fina Han var ute o gick med dem idag när vi var på gården o lekte
    Åh vad roligt att de kom till användning och att du är nöjd
    De är jättefina!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 21:44:47 följande:
    Åh vad roligt att de kom till användning och att du är nöjd De är jättefina!
    Ja, de blev verkligen superbra o så fina
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 21:41:50 följande:
    googlade, kollade o gillade.. den va ju skitsnygg... kul att du hittade nåt du vill ha o känner att du kan trivas med..
    håller på att bearbeta mannen bara synd bara att han jobbar för kan bara messa å inte använda mina ögon å charma med (dom klarar få igenom det mästa) blir lite otålig när ja väl hittat nåt ja vill ha så kommer ha den cirkulerande i skallen hela natten å tills han vaknar i morron em...

dock ska ja va lite "tråkig" å bara ha en svart, men det e ju för att vagnen e svart å liften grön, annars e den bruna/rosa grymt fin
    Åh vad jag längtar

Några som kanske vill träffas i trädgårdsföreningen eller nåt imorgon eftermiddag?
    Det ska bli 14 grader varmt o soligt.

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-02 22:08:00 följande:
    Några som kanske vill träffas i trädgårdsföreningen eller nåt imorgon eftermiddag? Det ska bli 14 grader varmt o soligt.
    skulle du komma imorgon???
    Firstandhappy skrev 2009-04-02 22:41:23 följande:
    skulle du komma imorgon???
    Ja, det tänkte jag. Efter att jag varit på bvc så vid 11 tiden blir det nog att jag kommer.

Jag tänkte mest bara om nån ville ses på eftermiddagen efter att jag hämtat Leo på dagis.
  • Marayah
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-02 19:38:56 följande:
    Hon mår bara bättre och bättre allt bra med er? *Kram*
    Här är det bara fint. Filip e lite rosslig. Va skönt att Nathalie fick plats där ni ville till slut. Låter som du har ett par super fina glasögon nu. Mumma med glass på bosses!
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 20:50:45 följande:
    Åh vad roligt! Grattis! Vad snygga glasögonen låter! Jag måste testa Bosses glassbar nån gång, alla pratar om den Marayah: Tack så mycket för ikväll. Vad kul att jag fick följa med
    Tack själv!! Det var trevligt att du hängde på. O lillen med såklart.
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!