• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:42:16 följande:
    hahahaha trädgårdstorget??? är det det som ligger där uppe med hästen på eller de där nere vid H&M
    Haha, heter det inte så det vid Mc Donalds?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy

jo det gör det säkert, men vet inte vilket som är vilket..
    där bussrna stannar eller va fan, det gör dom ju på båda...
    okej nytt försök... torget vid expert, mcdonalds, lekia osv eller torget där uppe med hästen på??

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:42:16 följande:
    hahahaha trädgårdstorget??? är det det som ligger där uppe med hästen på eller de där nere vid H&M
    trädgårdstorget är det vid hm å McD, det med statyn me hästen är stora torget

såå nu blev du ytterligare lite till almänbildad
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

jag skulle gärna hänga på å njuta lite av solen men vet inte hur dagens planering ser ut, kan hända att jag bokat upp mig me mannen redan tror det va lite biltvätt å Bosses inräknat i den planen...

men det är ju några timmar kvar å han lär ju vakna innan ni åker hemifrån så ja vet mer då...

Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 10:45:23 följande:
    jo det gör det säkert, men vet inte vilket som är vilket..där bussrna stannar eller va fan, det gör dom ju på båda...okej nytt försök... torget vid expert, mcdonalds, lekia osv eller torget där uppe med hästen på??
    Ja, där vid Lekia och HM...
    Men Marayah följer med och hon hittar nog Så vi kan mötas upp där om inte annat!
  • dinana

Följer gärna med.. men frågan är om man orkar... måste till hm och byta en mössa jag köpte på HM... det var ju hål på den =(

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-03 11:16:40 följande:
    Ja, där vid Lekia och HM... Men Marayah följer med och hon hittar nog Så vi kan mötas upp där om inte annat!
    vart skulle vi mötas nu då??
    ska vi ta trädgårdstorget vid ca 14.30
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 11:40:25 följande:
    vart skulle vi mötas nu då??ska vi ta trädgårdstorget vid ca 14.30
    Det blir bra
  • Firstandhappy

kalas då ses vi där sen då..kalasväder för att vara ute med de små, har precis stoppat mr i säng för o se om han vill sova en sväng... annars blir det nog att åka lite tidigare in till stan o gå en sväng..

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 12:58:45 följande:
    kalas då ses vi där sen då..kalasväder för att vara ute med de små, har precis stoppat mr i säng för o se om han vill sova en sväng... annars blir det nog att åka lite tidigare in till stan o gå en sväng..
    Ja, här sover Lucas än så vi kanske inte hinner till 14,30. Vi kan ju ses där kl. 15. HAr Maria med mig så hon hittar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!