• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Vad kul att några fler hänger på
    Jag ska strax hämta Leo på dagis, sen tar vi bussen direkt. Är väl vid trädgårdsföreningen vid 15 eller kvart över. Ska vi ses vid lekparken?

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-03 13:37:17 följande:
    Vad kul att några fler hänger på Jag ska strax hämta Leo på dagis, sen tar vi bussen direkt. Är väl vid trädgårdsföreningen vid 15 eller kvart över. Ska vi ses vid lekparken?
    Det blir bra. Här ska jag just packa undan plugget och göra mackor som ska med. Och fixa i ordning Filip med ordentligt med kläder.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08

Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt!
    Jag vill ju vara ute i solen.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 11:21:38 följande:
    Följer gärna med.. men frågan är om man orkar... måste till hm och byta en mössa jag köpte på HM... det var ju hål på den =(
    deras kläder har ofta hål efter prisetiketterna.hopplöst när de inte kan sätta etiketterna i stl lappen på plagget
    Skorpan08 skrev 2009-04-03 13:59:05 följande:
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt!Jag vill ju vara ute i solen.
    skickar dig styrkekramar

ni får ha en bra dag i trädgårn,här ska jag ta och sy
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 14:40:00 följande:
    skickar dig styrkekramar ni får ha en bra dag i trädgårn,här ska jag ta och sy
    Ja det är ju uselt. Fick tillbaka 50 kr i alla fall så jag fick den ju typ gratis.. kostade 59,50. Bättre än ingenting =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 14:57:29 följande:
    Ja det är ju uselt. Fick tillbaka 50 kr i alla fall så jag fick den ju typ gratis.. kostade 59,50. Bättre än ingenting =)
    såg hål på töens nya tights från hm,var ju hål efter derasr prisettikett.men jag orkar inte gå tillbaka och krångla
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 14:59:39 följande:
    såg hål på töens nya tights från hm,var ju hål efter derasr prisettikett.men jag orkar inte gå tillbaka och krångla
    Du kanske kan tjäna lite på det... ttyckte det var väldigt snällt att bjussa på 50 kr för ett plagg som kostar 59,50 =) Sen att det är ett litet hål på... jaja... önskade dock att dottern vill ha den på sig.. men nej då. Kanske funka bättre på nästa =)
  • dinana

Ingen här som har en cykelvagn/kärra de vill bli av med?

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 15:24:14 följande:
    Du kanske kan tjäna lite på det... ttyckte det var väldigt snällt att bjussa på 50 kr för ett plagg som kostar 59,50 =) Sen att det är ett litet hål på... jaja... önskade dock att dottern vill ha den på sig.. men nej då. Kanske funka bättre på nästa =)
    har packat ner sommarplaggen redan.hur är det idag?hoppas du mår bättre.här är man igång och packar.om en timme kommer sonen så då får man fullt upp.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 15:58:16 följande:
    har packat ner sommarplaggen redan.hur är det idag?hoppas du mår bättre.här är man igång och packar.om en timme kommer sonen så då får man fullt upp.
    okej.

nja, är kanske lite bättre i handen, men har fått andra gravidsymptom nu istället. blir lätt yr i huvudet om jag göra för mycket. sen vet jag inte om det är pga av "olyckan" i onsdags som jag får tillfälliga domningar i ärmen.. men antagligen så är det det... kanske blev något krux då. kan skriva och så i alla fall nu. men alla fingrar är "bortdomnade" utom tummen.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!