• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Mandarin
    dinana skrev 2009-04-03 15:57:07 följande:
    Ingen här som har en cykelvagn/kärra de vill bli av med?
    Om du inte hittar någon jag letar också, så finns det på Biltema och Jula för 800kr

www.jula.se/e-Sales/esa/
  • Familjetrollet
    Mandarin skrev 2009-04-03 20:22:51 följande:
    Om du inte hittar någon jag letar också, så finns det på Biltema och Jula för 800kr www.jula.se/e-Sales/esa/
    brukar finnas billiga på blocket
  • dinana
    Mandarin skrev 2009-04-03 20:22:51 följande:
    Om du inte hittar någon jag letar också, så finns det på Biltema och Jula för 800kr www.jula.se/e-Sales/esa/
    De på Jula var ju snygg =) KAnske skall gå och kolla på den imorgon. Matchar ju till och med min sambos cykel.. och min...  jag har en orangegul-cykel och han en orange =) Finemang. Frågan är ju vilken kvalitet de håller.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy

tyckte 800 va billigt..

Tack för idag o lekstunden... kännde att jag började få skapligt ont i rygg o höfter så kände att det var bättre att bege sig hemmåt innan det blev värre, hann dock inte hela vägen hem innan det låste sig totalt så mannen fick komma o möta o stötta sista biten..

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 21:17:45 följande:
    tyckte 800 va billigt..Tack för idag o lekstunden... kännde att jag började få skapligt ont i rygg o höfter så kände att det var bättre att bege sig hemmåt innan det blev värre, hann dock inte hela vägen hem innan det låste sig totalt så mannen fick komma o möta o stötta sista biten..
    Usch vad jobbigt för dig.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

nu är min fina skötväska beställd, sen fick ja städa bilen invändigt 

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Det är ingen som skulle vilja he en jävla svanskota föresten? ja skulle kunna betala dyrt för att slippa min för nu får ja tillome ont i den när ja sitter i mjukisbyxor i soffan

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-03 21:17:45 följande:
    tyckte 800 va billigt.. Tack för idag o lekstunden... kännde att jag började få skapligt ont i rygg o höfter så kände att det var bättre att bege sig hemmåt innan det blev värre, hann dock inte hela vägen hem innan det låste sig totalt så mannen fick komma o möta o stötta sista biten..
    Ja, det tycker ju jag också =) Just därför vill jag klämma lite på vagnen först innan jag bestämmer mig..
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-03 21:50:48 följande:
    Det är ingen som skulle vilja he en jävla svanskota föresten? ja skulle kunna betala dyrt för att slippa min för nu får ja tillome ont i den när ja sitter i mjukisbyxor i soffan
    Skall vi byta? Min gör grymt ont sen någon vecka tillbaka. Kan knappt sitta över huvudtaget.. så idag har jag typ bara legat ner.. men det hjälper inte tyvärr. Gör ont ändå.  Läkaren på VC sa att det berodde på att jag "överansträngt" den... hur sjutton nu det gått till...
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-03 21:58:41 följande:
    Skall vi byta? Min gör grymt ont sen någon vecka tillbaka. Kan knappt sitta över huvudtaget.. så idag har jag typ bara legat ner.. men det hjälper inte tyvärr. Gör ont ändå.  Läkaren på VC sa att det berodde på att jag "överansträngt" den... hur sjutton nu det gått till...
    Ne tack du kan få behålla din
    ja hade problem redan innan om ja tex satt ner för länge i tighta byxor eller på hårt underlag men nu är det värre än värst, den har tydligen liksom "rätat ut sig" si samma takt som magen växt...

Aja hoppas den går tellbaka när ungen e ute å ja hoppas verkligen ja inte bryter den vid förlossningen, för det är min största skräck!!
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!