• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-03 13:59:05 följande:
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt!Jag vill ju vara ute i solen.
    Jättesynd att ni inte kunde komma
    Men det blir fler ggr!
    Stackars lilla Elin. Hoppas hon blir bättre snart!
    Trevlig helg!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 16:43:53 följande:
    okej. nja, är kanske lite bättre i handen, men har fått andra gravidsymptom nu istället. blir lätt yr i huvudet om jag göra för mycket. sen vet jag inte om det är pga av "olyckan" i onsdags som jag får tillfälliga domningar i ärmen.. men antagligen så är det det... kanske blev något krux då. kan skriva och så i alla fall nu. men alla fingrar är "bortdomnade" utom tummen.
    hoppas det ger sig.ni får ha en bra helg

här sitter jag och nålar tyg till lillans gardin
  • Familjetrollet

åååååhhhhh vad stolt och glad jag blev nu.kollade ut genom fönstret då alla barn är ute och leker.jag fick se vår lilla stå på gungan och ta fart helt själv*glad*

nu har hon lyckats trotsa ännu en sak som hon har vart rädd för.hon var rätt rädd för gungor förut då hon ramlade av en hög gunga på förra dagiset när hon var liten

• JePaLuLi

Tack tjejer för en härlig dag ute i solen!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-03 18:23:37 följande:
    åååååhhhhh vad stolt och glad jag blev nu.kollade ut genom fönstret då alla barn är ute och leker.jag fick se vår lilla stå på gungan och ta fart helt själv*glad* nu har hon lyckats trotsa ännu en sak som hon har vart rädd för.hon var rätt rädd för gungor förut då hon ramlade av en hög gunga på förra dagiset när hon var liten
    Åh vad roligt... hoppas hon är försiktig bara. Gungor är ju inte alltid att leka med.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-03 18:41:33 följande:
    Åh vad roligt... hoppas hon är försiktig bara. Gungor är ju inte alltid att leka med.
    hon var så duktig och försiktig.syskonen hjälpte henne och tittade till henne.nu är man klar med gardinen till tösen.vill sy mer,men har redan packat ner symönstren typiskt nog

fick hem ett så gulligt tyg idag som jag ska sy kläder av.ett lila tyg med elefanter ,ett tyg med retroproduktion från orginalmönster från 70talet.
  • Leos och Vincents mamma
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt!Jag vill ju vara ute i solen.
    Åh stackars lilla Elin Vi skickar krya på dig kramar!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Ja, tack tjejer för idag! Kul att vara ute o leka
    Vi åkte raka vägen o handlade med sambon o nu har vi precis ätit tacos. Jag har precis nattat Leo o sambon håller på o nattar Vincent. Sen är det fredagsmys i soffan som gäller

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    Åhh, vad jag önskar att jag kunde följa med till Trädgårdföreningen i em. Men tyvärr får vi hålla oss hemma. Elin har hög feber och hostar och snorar. Har fått Mollipect till henne men hon bara kräks när hon får den. Just nu sover hon, när hon är vaken bara gråter hon. Jag tycker så synd om henne. Som tur är får vi i henne välling iaf, för mat vill hon inte ha. Och j--la hormoner i min kropp gör att jag bölar mest hela tiden. Skitjobbigt! Jag vill ju vara ute i solen.
    Stackars lilla tjejjan.. Filip gillar inte alls att ta Molipect heller. Kräks hon för att den smakar illa eller för nån annan orsak? Filip tycker den smakar illa.  Var din B ute pch åkte med chevan nått vid 14,30 tiden?? Var nån i en sån bil som vinkade på mej vid busshållplatsen på fogdegatan och ja känner bara ni som har en sån grön..

Tack tjejjer för idag! Känner mej "solbränd" i ansiktet, hettar lite.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-03 19:42:17 följande:

Ja, tack tjejer för idag! Kul att vara ute o leka Vi åkte raka vägen o handlade med sambon o nu har vi precis ätit tacos. Jag har precis nattat Leo o sambon håller på o nattar Vincent. Sen är det fredagsmys i soffan som gäller
    tacos är gått.det blev det här oxå till kvällsmat.sonen är "frälst" i det*skratt*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!