Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
intressant verkligen...
tillbaka till spikmattan då
jag har ju tyckt att det gör så ont när man ligger på mattan under rumpan, och så plötsligt så fixar jag det, och det känns bara behagligt, men så i går kväll, var det som förgjort igen... det gjorde så där hiskeligt ont så jag stod inte ut mer än 5 min.
och för några kvällar sedan så somnade jag tom, med mattan under rumpan!
konstigt?
mimmi: jag har oxå upplevt att det gör olika ont vid olika tillfällen. jag har mkt problem med migrän och är jag inne i ett anfall av migrån så gör det skitont när jag ligger på mattan. hoppades att det skulle kunna häva en del av migränen eller ngt av det onda men änsålänge har det tyvärr inte hjälpt mkt. men jag mår i övrigt bra av att ligga på mattan så jag fortsätter och hoppas på att den kan hjälpa mig med migränen...
Ny fråga från mig: Jag har vääälidga humörsvängningar, är det någon som har haft det o märkt att de blivit bättre (eller helt upphört kanske) vid regelbunden använding av spikmattan?
Vipera: Skönt att du blivit frisk! Tror också man kan "äta sig frisk" (eller sjuk) och att man bör ta tillvara på kunskap från förr. Har du läst något av Sanna Ehdin?
Sanna Ehdin måste jag titta närmare på.
Jag har löst hur jag skall motivera en spikmatta utan problem att bota och dålig ekonomi! Dels pratade jag med kunnigt folk som är utbildade akupuntörer och de menade att de har spikmatta hemma för att det är förebyggande, och dels så önskar jag en sådan när jag fyller år, problem solved!
Vipera... du kan beställa från bodystore, kostar 599:- och dom tar ingen frakt... jag tänkte ifall du inte hittar nån där du bor! (shakti mattan är den jag syftar på)
mimmi 1 skrev 2009-04-27 13:52:17 följande:
Ok, nu har jag fått min matta idag och slängde mig direkt på den. Först gjorde det ju inte ont alls tyckte jag trots vansinnigt vassa piggar. Efter en stund gjorde det ont dock... Men en först jätte glad och sedan gråtande treåring gör inte det meditativa lätt
Prövade även att ligga på magen, först på golvet vilket gjorde för ont absolut, sedan i sängen vilket var uthärdligt iaf. Mycket intressant upplevelse som dock gjorde att jag inte lyckades planera mat till familjen då avslappningen gjorde att mat inte kändes prioriterat...
Skall bli kul att fortsätta med den! Skall även peppa bonusgrabben som behöver höja sin smärttröskel, han får ont i hårbotten om han trycker på sitt hår...