Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
evitamin.se har shaktimattan till kampanjpris.
www.evitamin.se/ProductSheet.aspx
Hej!
Jag ska köpa en spikmatta, någon här som kan bidra med en rabattkod till www.ljusweb.se ?
Provade bara ngra kombinationer som började med 11 eftersom haléns rabattkoder brukar göra det men kolla rabattkod.se annars.
Om Shakti kostar 629 nu så måste de ha höjt priset, då jag beställde den igår kostade den iaf 519:- utan rabattkoden.
Ok, jag måste nämna här att jag som ännu novis låg på shaktin innan jag somnade igår typ 20 minuter, det bara mysigt. Sedan somnade jag efter att ha lagt undan mattan och drömde skrämmande och otroligt! Har livliga drömmar ibland ändå iofs, men denna involverade halva befolkningen i sagan om isfolket som jag läser nu (inte helt behagligt!!).
Jag måste hitta en form att ligga på mattan under rätt tid på dagen. Ligger jag där innan maten så har jag ingen lust att äta eller laga mat. Möjligen drömmer jag alltså sjuka drömmar om jag använder den för sent.
Efter en tids användning nu tycker jag mig ana en personlighetsförändring mot ett lugnare jag dock. Jag har bland annat börjat se ner på mitt bruk av snus som jag är väldigt beroende av.
Omöjligt att veta om man genom pseudoeffekt förändras av mattan, men vadå, är det positiva förändringar så
Fantastisk. Haft migrän sen 13års ålder och tagit alla mediciner och testat all alternativ medicin.
Spikmattan har förändrat mitt liv.
Sha